Droga do własnej pracowni – Bezpłatny webinar
Jak zacząć działać w branży architektonicznej
Jak zacząć działać w branży architektonicznej
Zmiany w strategii właściciela polskich marek modowych
Jak szybko zwiększyć rozpoznawalność małej firmy?
Według danych z badania przeprowadzonego na zlecenie firmy Wiener, niemal 50% badanych rolników najwyżej ceni rodzinę i zdrowie
Liczba słów lub liczba stron, branża / konkretny temat tekstu, redakcja, edytowanie, czas realizacji, a także oczywiście sam język. Są to najważniejsze czynniki, które będą
Według raportu NBP dotyczącego rynku mieszkaniowego, inwestycja w lokum na wynajem nadal może przynieść większy zysk niż lokata bankowa czy obligacje skarbowe 1), nawet jeżeli
Nie każdy może sobie pozwolić na gabinet w domu. Wydzielając miejsce do pracy w mniejszych przestrzeniach, warto zwrócić uwagę na systemy składanych frontów, wysięgniki do
Telewizory 55-calowe cieszą się coraz większą popularnością ze względu na ich dużą dostępność oraz spadające z roku na rok ceny
Udzielenie zgody innej firmie na wykorzystanie logo czy wizerunku swojego produktu to rozwiązanie niezwykle opłacalne dla obu stron. Bez ponoszenia kosztów promujemy swój brand, a
Jeszcze do niedawna start-up’y szukające pierwszego biura lub większe firmy potrzebujące elastycznej przestrzeni do rozwoju nie miały w czym wybierać
„Państwa mieszkanie jest gotowe, umówmy się na odbiór” – na te słowa każdy czeka niecierpliwie. Przed odebraniem kluczy warto jednak wszystko dokładnie, spokojnie sprawdzić. To
Firma to teoretycznie niezależność i wolność w stosunku do standardowych propozycji na rynku pracy. Jest to jednak zupełnie inna bajka niż ta, którą widzą osoby
Poczucie niepewności ekonomicznej wśród polskich dyrektorów finansowych (CFO) lekko rośnie. Obecnie 46 proc. menedżerów deklaruje takie obawy, podczas gdy na koniec 2017 roku było to
JUŻ 5 – 6 CZERWCA KOLEJNA EDYCJA AKADEMICKICH TARGÓW PRACY! PRACA. STAŻ. PRAKTYKI.
Nowoczesne technologie zajmują wysokie miejsce na liście priorytetów dyrektorów działów zakupów (CPO). Ponad jedna trzecia menedżerów uważa, że dzięki digitalizacji będą w stanie zrealizować cele