Szukaj

VRG SA, właściciel marek Vistula i Kruk zmienia strategię

Zmiany w strategii właściciela polskich marek modowych
Zdjęcie ilustracyjne, fot. Pixabay, pexels.com

Jak głosi komunikat zarządu VRG S.A., właściciela między innymi marek Vistula i Kruk, zarząd podjął decyzję o odwołaniu Strategii Grupy Kapitałowej Spółki na lata 2023-2025 i będzie się koncentrował na stopniowej odbudowie rentowności segmentu fashion oraz na utrzymaniu dotychczasowej dynamiki rozwoju segmentu jubilerskiego

Decyzja o odwołaniu Strategii została podjęta w związku z wynikiem analizy możliwości realizacji przyjętych w Strategii założeń dotyczących: dynamiki planowanego wzrostu przychodów Grupy i operacyjnych źródeł ich generowania, planów wzrostu powierzchni sieci stacjonarnej, struktury przychodów Grupy w podziale na poszczególne kanały dystrybucji detalicznej, wielkości nakładów inwestycyjnych oraz kształtowania się poziomu marży brutto i marży operacyjnej Grupy.

Zarząd Spółki informuje, że w ramach działań operacyjnych związanych z rozwojem segmentu fashion Grupy, będzie się koncentrował na stopniowej odbudowie jego rentowności oraz efektywności kosztowej, a w zakresie segmentu jubilerskiego będzie koncentrował się na utrzymaniu dotychczasowej dynamiki rozwoju.

Źródło: PAP Mediaroom