Archiwum | Format – Felieton

Wsłuchaj się w swoje miejsca

Każdy z nas ma swój azyl, habitat gdzie przyroda i ślady historii splatają się w opowieść, której piękno czeka na odkrycie

Zamiast bundeswerki deskorolkowa kurtka od Vansa

Odzież deskorolkowa, która jeszcze do niedawna stanowiła niszę dla wtajemniczonych, zaczyna wyodrębniać się w bardzo ciekawy, ekskluzywny segment mody. Oparta o skromną, funkcjonalną stylistykę, a

Agenda ulicznego stylu

Mali przyjeżdżają tam dać się poznać, a wielcy trzymać rękę na pulsie. Wykuwanie nowych trendów, zwłaszcza w modzie ulicznej, zawsze zaczyna się od spotkania. W

Styl zakopiański – lokalny i narodowy

Zakopane jest jednym z najczęściej obieranych kierunków na wakacje w górach. Trudno się dziwić – jest to piękne miasto, położone malowniczo wśród słynnych szczytów: Kasprowego

Krzysztofa Gonciarza lekcja mody

Wielu z was pewnie kpiąco wydyma wargi kiedy słyszy, że Kanye West czy inni celebryci projektują kolekcje mody. Tyle tylko, że nawet jeśli się to

Co dalej z galeriami? Felieton

Spacerując po wielkich centrach handlowych, zastanawiamy się jaka czeka je przyszłość? Dziesięć lat temu były oazą dostępności marek sieciowych, którymi się zachłysnęliśmy. A dziś? Sprawdźmy jak zmieniają się

Poprawianie jeansowej legendy – Felieton

Istnieją produkty – legendy, które są bardziej własnością konsumentów niż producentów. Przekonała się o tym Coca-Cola, która w 1985 zmieniła smak swego flagowego napoju. Nowa Cola

Turystyka w drodze do pracy – felieton i film

Codziennie przemierzasz kilometry ulicami miasta w drodze do pracy lub szkoły – komunikacją miejską, rowerem, autem lub pieszo. Czy czasem patrzysz dookoła oczyma turysty? Oglądasz otoczenie w nietypowych porach

Prywatność, a sztuka autoprezentacji

Media społecznościowe dają nam dziś wiele możliwości. Począwszy od kont prywatnych, gdzie możemy bez żadnych, większych przeszkód zdobyć informacje o naszych znajomych, czy też kont

Kultowe marki z wakacji w Hiszpanii

Pamiątką z wakacji może być nie tylko magnes na lodówkę, ale też ciuchy. I nie chodzi tutaj o t-shirt z nazwą odwiedzonego miejsca, a raczej o lokalne marki, możliwe do kupienia tylko w określonych miejscach

Znać i nie używać – O wulgaryzmach

Z pewnością nie raz i nie dwa zdarzyło Ci się być w stresującej sytuacji, kiedy żaden uspokajający specyfik nie był w stanie okiełznać twojego wewnętrznego

Aparycja XXI wieku – felieton Anny Radke

„Nie szata zdobi człowieka”. Czy aby na pewno? Ile razy krzywo spojrzeliśmy na niezbyt atrakcyjną sukienkę̨ koleżanki? Ile razy przebieraliśmy swojego tatę̨, chłopaka, męża? Ile

Porusz swoje miasto – czyli jak wygląda dobry event

Kiedy dostaliśmy od Rockstar Energy zaproszenie na wydarzenie „Porusz swoje miasto”, czyli otwartą imprezę związaną ze sportami ekstremalnymi, nie byliśmy zachwyceni. Spodziewaliśmy się kolejnego eventu z cyklu festyn

Czy Twój start-up jest zdrowy? 10 pytań kontrolnych

Start-up’y, co-worki, inkubatory przedsiębiorczości i akceleratory biznesu to ostatnio modne słowa. Dzięki nim każdy może spróbować spełnić swój sen o założeniu firmy. Może poczuć się jak następca Steva Jobsa czy Richarda Bransona.

Czy jesteś sneakerhead-em?

Wbrew temu, że miłośników kiksów przedstawia się jako nową subkulturę, jest to zjawisko powszechne i całkiem stare

Olimpijski pragmatyzm – z wizytą w Londynie

Co zostaje w mieście po igrzyskach olimpijskich lub innej wielkiej imprezie? Na to pytanie odpowiedzieli sobie Brytyjczycy. Na szczęście zanim zorganizowali olimpiadę w Londynie w 2012 roku

Alternatywna turystyka: Szlak I Wojny Światowej

Setna rocznica wybuchu Pierwszej Wojny Światowej sprawia, że zainteresowanie historią stało się, zwłaszcza w Europie Zachodniej, pewną modą. To historia ciągle świeża, ale już na

Twoja Dolina Krzemowa

Czy kręte i strome ulice Hollywood Hills przypominają polskie podmiejskie osiedla? Jakie auta stoją na parkingu pod biurowcami firm internetowych z Doliny Krzemowej? Jak wyglądają

Modowe ciekawostki – Felieton

Perełki z wyprzedaży Sezon wyprzedaży w pełni, warto zwrócić uwagę nie tylko na przeceny w centrach handlowych, ale także te u niezależnych projektantów. W butiku