
Nowa Huta jako postawa wobec rzeczywistości
Miejsca popularne turystycznie zwykle sprzedają się dzięki stereotypom. Ludzie muszą mieć jasny przekaz gdzie przyjeżdżają i co wyjątkowego tam znajdą
Miejsca popularne turystycznie zwykle sprzedają się dzięki stereotypom. Ludzie muszą mieć jasny przekaz gdzie przyjeżdżają i co wyjątkowego tam znajdą
Każdy z nas ma swój azyl, habitat gdzie przyroda i ślady historii splatają się w opowieść, której piękno czeka na odkrycie
Mówi się, że szkoła nie uczy potrzebnych rzeczy, aby zastąpić je rzeczami, które są jeszcze mniej potrzebne
Mali przyjeżdżają tam dać się poznać, a wielcy trzymać rękę na pulsie. Wykuwanie nowych trendów, zwłaszcza w modzie ulicznej, zawsze zaczyna się od spotkania. W Europie miejscem takich spotkań jest
W czasach, kiedy wszyscy kupują w internecie można nie doceniać roli punktów tradycyjnej sprzedaży detalicznej. Tymczasem znane marki systematycznie inwestują w butiki w prestiżowych lokalizacjach. Japoński ASICS niedawno otwarł swój
Restauracje szybkiej obsługi niepostrzeżenie zaczynają wprowadzać produkty zahaczające o rynek mody i designu. I robią to dobrze. Widać to na przykładzie świątecznej kolekcji gadżetów KFC.
Typical of deconstructed denim, widely available. Judith Rasband explains why dressing down is a dangerous trend.
Wielu z was pewnie kpiąco wydyma wargi kiedy słyszy, że Kanye West czy inni celebryci projektują kolekcje mody. Tyle tylko, że nawet jeśli się to komuś nie podoba, to nie
Spacerując po wielkich centrach handlowych, zastanawiamy się jaka czeka je przyszłość? Dziesięć lat temu były oazą dostępności marek sieciowych, którymi się zachłysnęliśmy. A dziś? Sprawdźmy jak zmieniają się galerie handlowe w Polsce.
Istnieją produkty – legendy, które są bardziej własnością konsumentów niż producentów. Przekonała się o tym Coca-Cola, która w 1985 zmieniła smak swego flagowego napoju. Nowa Cola szybko stała się synonimem niepotrzebnego poprawiania