Jak przyznają twórczynie marki odzieżowej marshmallow, tworzą one ubrania dla ludzi z poczuciem humoru i dystansem do otaczającej ich rzeczywistości. Ich znak charakterystyczny to ubrania luźne, wygodne, kolorowe, z zadziornymi nadrukami, a co najważniejsze – tworzone z pasją.
Skąd pomysł na tego typu markę?
Marka marshmallow to wypadkowa różnych pasji, przede wszystkim projektowania i szycia ubrań oraz zamiłowania do sportów deskowych. Jest to również nasza odpowiedź na monotonię sklepowych wieszaków.
Skąd czerpiecie inspiracje do kolejnych kolekcji?
Bacznie obserwujemy wszystko co dookoła nas, kształty, kolor, formy. Nigdy nie wiadomo kiedy pojawi się inspiracja, a co za tym idzie – nowy pomysł.
Co moglibyście poradzić młodym projektantom czy też osobom planującym założenie własnej firmy odzieżowej? Jak przebić się na rynku, który obecnie pełen jest tzw. „niszowych marek”?
Najważniejsze to bardzo chcieć i nie poddawać się oraz uzbroić w cierpliwość i dużą dozę dystansu. Bardzo istotne jest, by znaleźć coś co będzie nas wyróżniać spośród konkurencji, coś co bez patrzenia na metkę pozwoli odgadnąć, jaka to marka.
Dziękujemy za rozmowę.
Link do strony internetowej marki marshmallow: www.marshmallow.pl
Rozmawiała: Justyna Zajdel, Zdjęcia: MM Creative Marcin Milewski