Kolekcja Vouge Italia „The Pulse of New Talent”

Wprawdzie to akcja konkurencji, ale zrobili coś naprawdę dobrego więc pokazujemy to. Przed Wami „The Pulse of New Talent” czyli wspólna akcja Pepsi i Vogue Italia. Kolekcja jest owocem wielomiesięcznej i została stworzona z okazji 50-lecia włoskiej edycji magazynu. Nad kolekcją pracowało 10 debiutujących projektantów mody z całego świata. Obejmuje ona 20 intrygujących propozycji modowych dla mężczyzn i kobiet. Prezentacja kolekcji odbędzie się w Dubai Mall podczas Vogue Fashion Dubai Experience 2014, w dniach 30 października – 1 listopada 2014 r.

Inspirowana kolorystyką Pepsi kolekcja „The Pulse of New Talent”, jest esencją młodzieńczej ekscytacji i energii. Młodzi projektanci, których Pepsi i Vogue Italia zaprosili do współpracy, to: Masha Reva (Ukraina), Stella Jean i Au Jour Le Jour (Włochy), Suno i William Okpo (USA), Little Shilpa i Miuniku (Indie), Plore (Chiny), Lulwa Al Amin (Bahrajn), Madiyah Al Sharqi (Zjednoczone Emiraty Arabskie).
Składająca się z 20 sztuk odzieży i dodatków kolekcja obejmuje topy, kurtki, stroje kąpielowe oraz akcesoria, np. torby i plecaki. Ze wszystkich debiutujących projektantów Pepsi postanowiło szczególnie wyróżnić pochodzącą z Ukrainy Mashę Revę i sfinansować jej pierwszą kolekcję mody.
„Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem wyrafinowania, wizji i umiejętności młodych projektantów” – powiedział Mauro Porcini, Dyrektor ds. Projektowania w PepsiCo. „Ich kreatywna interpretacja palety kolorów Pepsi i naszego logo wniosła do kolekcji «The Pulse of New Talent» wiele świeżości. Nie mam wątpliwości, że ci projektanci są przyszłością świata mody”.

„Dubaj to miasto pełne energii i utalentowanych osób. Vogue, jako lider w świecie mody, ma za zadanie wspierać młodych, debiutujących projektantów. Jesteśmy dumni, że razem z Pepsi dajemy im możliwość zaprezentowania swoich projektów całemu światu” – powiedziała Franca Sozzani, redaktor naczelna Vogue Italia.

Kolekcja Pepsi i Vogue Italia to kolejny efekt współpracy Pepsi z markami modowymi. Pierwsza kolekcja „Live for Now Collection”, autorstwa 6 projektantów z całego świata, była w tym roku dostępna w kultowych sieciach handlowych i butikach, takich jak Bloomingdale’s w USA, Colette w Paryżu, czy Liberty of London. Ponadto w 2014 roku Pepsi wsparło kolekcję Narsico Rodriguez na Bottletop, luksusowej brytyjskiej marki akcesoriów.

Tekst i zdjęcia – materiały prasowe

Print Friendly, PDF & Email

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *