Szukaj

Światowa moda na poznańskich targach, 5-7 września 2017

To właśnie w Poznaniu sklepy odzieżowe i obuwnicze decydują się na konkretne kolekcje, które pokażą swoim klientom w najbliższych dwóch sezonach. Na wrześniowych targach przedsiębiorcy będą wybierać spośród czterystu firm i marek z piętnastu państw. W terminie 5-7 września odbędzie się największe wydarzenie modowe w Polsce organizowane dla przedsiębiorców. Na Targi Mody Poznań przyjadą handlowcy z kilkunastu państw, aby wybrać atrakcyjną ofertę do swoich sklepów. Zobaczą tam tysiące nowości między innymi z Polski, Hiszpanii, Serbii, Niemiec, Włoch czy Portugalii. Na ekspozycji pojawi się kolekcja fast fashion (jesień-zima 2017/2018) oraz next season, czyli modele na sezon wiosna-lato 2018.


Trendy przyszłości
Czym moda nas zaskoczy w 2018 roku? Jak wynika z raportu agencji Fashion Snoops najbliższe trendy będą uosobieniem typów osobowości. „Pierwszy typ to kobieta Neuetradition, która jest zwolenniczką rewolucyjnego, futurystycznego podejścia do mody. Dekonstruując tradycję  tworzy unikalny, najwyższej klasy design. Następna – Sensory ma obsesję na punkcie technologii i energetycznych kolorów. Bardzo istotnie są dla niej różnego rodzaju gadżety i wysoka funkcjonalność. Z kolei Quest to pasjonatka podróży, łącząca styl etno z praktycznym casualem.
Jeżeli chodzi o modę męską, to wystąpi typ mężczyzny Portfolio, którego cechuje zamiłowanie zarówno do klasycznej, jak i awangardowej estetyki, co widać w jego garderobie będącej mariażem tradycyjnych, włoskich ubrań z wzorami i kolorystyką, zaczerpniętymi z płócien malarskich. Corp. zwraca się w kierunku fuzji tradycji i technologii, inteligentnej odzieży, efektów holograficznych i bezszwowych projektów. Natomiast  mężczyzna Roycroft koncentruje się na rzemieślniczej jakości, tradycyjnych materiałach i dekonstrukcji – wyjaśnia Jerzy Osika, przedstawiciel światowej agencji przewidywania trendów Fashion Snoops na Polskę.
Globalność vs. lokalność
Pomimo międzynarodowego charakteru Targów Mody Poznań w ostatnich latach widoczny jest trend inwestowania w polskie marki. Jak wynika z badań przeprowadzonych podczas wydarzenia, polscy producenci cieszą się dużym zainteresowaniem zarówno ze strony rodzimych sklepów, jak i zagranicznych przedsiębiorców. Powodem wyboru polskich marek jest najczęściej wysoka jakość za niewygórowaną cenę. Odpowiedzią na wspomnianą popularność krajowych producentów jest koordynowany przez targi projekt Polska Moda. Wszyscy producenci wyróżnieni znakiem programu muszą wykazać się doskonałym wzornictwem i wysoką jakością materiałów. Część kolekcji Polskiej Mody będzie można zobaczyć na ekskluzywnym pokazie zorganizowanym pierwszego dnia targów.
Moda – wiedza o otaczającym świecie
Targi mody Poznań mają pomagać sklepom odzieżowym i obuwniczym w rozwijaniu swoich przedsiębiorstw w jednej z najszybciej zmieniających się branż. Dlatego wszyscy uczestnicy zaproszeni są do udziału w szkoleniach z zakresu marketingu mody i sprzedaży. Na spotkaniach znani eksperci doradzą jak obserwować rzeczywistość, aby dostrzegać w niej zmieniające się trendy, a także powiedzą jak kreatywnie wypromować swój sklep bez dużych nakładów finansowych.
Udział w targach dla przedsiębiorców, projektantów oraz studentów uczelni kierunkowych jest bezpłatny. Zaproszenie można pobrać za pośrednictwem platformy mtp24.pl.
Szczegóły:
www.targimodypoznan.pl
www.polskamoda.pl