Szukaj

Św. Mikołaj odzyskany?

Co robi św. Mikołaj latem? Ten prawdziwy istnieje poza czasem, ale ten popkulturowy w czerwonym kubraczku chyba produkuje prezenty w Laponii

Wszyscy narzekamy na komercjalizację tej postaci i kojarzenie jej z taką czy inna firmą. Ale czy robimy coś by było inaczej? Okazuje się, że próbę odzyskania św. Mikołaja podejmuje nie kto inny jak… marka Pepsi. Czy to znaczy, że teraz Mikołaj zytska nowe życie w lecie? Sprawdźmy o co chodzi w całym zamieszaniu

Warszawa, 27 czerwca 2014 r. – Już w tę sobotę, 28 czerwca, ruszają eventy Wyzwania Smaku Pepsi, czyli drugiej edycji legendarnej kampanii, w której konsumenci próbują napojów, odkrywają, który bardziej im smakuje, a w dodatku świetnie się bawią. W tym roku do zabawy dołącza naprawdę Niezły Gość – Mikołaj, którego możecie oglądać w najnowszej reklamie Pepsi. Pokaże, jak poczuć smak lata i będzie podejmował najróżniejsze wyzwania! Zabawa potrwa do końca wakacji.

Na czym polega Wyzwanie Smaku Pepsi?

Wyzwanie Smaku Pepsi to duża dawka zabawy, pozytywnych emocji i zaskoczenia! Każdy ma okazję wziąć udział w ślepym teście-zabawie, czyli dostaje Pepsi i inny napój typu cola w nieoznaczonych kubkach i mówi, który mu bardziej smakuje. Oba napoje są schłodzone do tej samej temperatury i przelewane ze świeżo otwartych puszek. Uczestnik zabawy nie wie, który napój jest w którym z kubków, więc podejmuje decyzję tylko na podstawie smaku. I często jest naprawdę zaskoczony!

Jednak to nie koniec atrakcji!

W tym roku na wybranych eventach będzie można podjąć wyzwanie smaku także na napojach typu cola bez cukru. To świetna okazja, by spróbować zupełnie nowej Pepsi Max, której receptura została opracowana we współpracy z polskimi konsumentami” – powiedziała Magdalena Kuźnik, Senior Brand Manager Pepsi Poland.

Mikołaj zaskakuje!

Mikołaj jak każdy z nas potrzebuje wakacji, w końcu zimą nieźle się napracował. Na eventach Wyzwania Smaku Pepsi poznamy jego prawdziwe oblicze. Niewygodny uniform zamieni na hawajską koszulę, luźne spodnie i trampki. Otworzy się też na nowe smaki! Zobaczcie sami, jak zaskakuje nas w wakacyjnej reklamie Pepsi

Dodatkowo, żeby wycisnąć jak najwięcej z lata, będzie brał udział w misjach-zabawach. Na przykład w Mikołajkach będzie próbował zostać „Mistrzem Drugiego Planu”, czyli będzie się wkręcał na jak największą liczbę fotek z Waszym udziałem. Co tydzień na profilu Pepsi na Facebooku będzie można rzucać Mikołajowi nowe wyzwania. Aby dowiedzieć się więcej o nadchodzących eventach Wyzwania Smaku w całej Polsce śledźcie też stronę www.pepsi.pl.

Skąd to nowe oblicze Mikołaja? Podobno odkrył smak Pepsi i zainspirowało go to do czerpania z lata pełnymi garściami. Przed eventem w Mikołajkach zachęca wszystkich, by latem tak jak on otworzyli się na nowości i nie bali się wyzwań:

Lato to najlepszy czas na próbowanie nowości. Bądźcie spontaniczni i dajcie się zaskoczyć nowym smakom, sportom czy aktywnościom na powietrzu. Podejmujcie wyzwania i nie bójcie się eksperymentować. Spójrzcie na mnie – mnie też do niedawna wydawało się, że pasuje do mnie tylko czerwona czapa z pomponem. Dopiero dzięki ekipie Wyzwania Smaku Pepsi odkryłem, że do twarzy mi również w błękicie Dołączcie do mnie na eventach w całej Polsce i podejmijcie wyzwanie smaku!” – zachęca Mikołaj.