Motorsport x elektronika – kolaboracja kultowych marek

Kolaboracje znanych marek to już codzienność. Ponieważ technologia zawsze miała po drodze z motorsportem, kolejną udaną parę stworzyły marki Motorola i Ducati
Andrea Dovizioso i Danilo Petrucci z teamu fabrycznego Ducati | fot. mat. pras. Ducati

W ramach partnerstwa marka Ducati zaprezentowała swój wyczekiwany model z 2020 roku, na którym widnieje logo Motoroli. Zawodnicy Ducati będą także nosić logo Motoroli na strojach rajdowych

Partnerstwo z Ducati to decyzja strategiczna, podjęta w odpowiedniej chwili i wpisująca się w działania Lenovo i Motoroli mające na celu zwiększenie widoczności marek. Dyrektor ds. marketingu Motoroli Francois LaFlamme wyraził zadowolenie z nawiązanej współpracy:

„Po kilku ostatnich premierach produktowych Motorola budzi coraz większe zainteresowanie, a jej urządzenia — zachwyt konsumentów. Tym bardziej cieszymy się z dodatkowej widoczności, jaką zapewni naszej marce to partnerstwo. Uważamy, że obie marki dobrały się doskonale i cieszymy się, że logo Motoroli zostanie tak wyeksponowane w tej dyscyplinie sportowej.”

W ramach wieloletniego partnerstwa Lenovo będzie nadal kluczowym partnerem technologicznym zespołu Ducati Corse zarówno na torze, jak i poza nim. Dyrektor ds. sportowych Ducati Corse Paolo Ciabatti dodaje:

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązania nowej i atrakcyjnej współpracy z Motorolą — marką o bogatej historii, która podobnie jak Ducati ceni technologię, wydajność i design”.

fot. mat. pras. Ducati