Pudełka kartonowe z twoim logiem to podstawa e-commerce
Budowa własnej marki jest niezbędna dla osiągnięcia dobrej marży i zysku w każdym biznesie, a zwłaszcza tym opartym na e-commerce
Budowa własnej marki jest niezbędna dla osiągnięcia dobrej marży i zysku w każdym biznesie, a zwłaszcza tym opartym na e-commerce
Branża kreatywna to ciężki kawałek chleba, ale też obietnica podążania za marzeniami własną ścieżką
POHiD: sklepy nie są w stanie samodzielnie wyegzekwować od klientów noszenia masek
Strach przed koronawirusem sprawia, że 40 proc. z nas wciąż robi zakupy na zapas i ponad bieżące potrzeby
Jak uchronić płynność finansową przed skutkami COVID-19
Zapewnienie poczucia bezpieczeństwa pracownikom największym wyzwaniem w procesie powrotu do biura
Badanie: na dostosowanie do nowych wytycznych salony beauty wydały średnio 1,2 tys. zł
Czynniki demograficzne największym wyzwaniem branży dla 23 proc. firm rodzinnych
KIDP: bezpłatny przewodnik doradców podatkowych po tarczy antykryzysowej 3.0
Przygotowanie kilku scenariuszy modelu popytu, zwinne reagowanie na zachodzące zmiany rynkowe i szybkość działania zdecydują o utrzymaniu rentowności detalistów
© Magazyn Exclusive Info 2011-2023 | Exclusivemag.pl