Bezprzewodowa suszarka, która wygląda jak słuchawka

Innowacje często dotyczą kategorii produktów, w których zdawałoby się już nic nie można wymyślić
fot. materiały prasowe producenta | (PRNewsfoto/AER)

Innowacje mają to do siebie, że często dotyczą oczywistych i zdawałoby się nieinnowacyjnych produktów. Chociażby takich jak suszarka. Dużą innowacją na tym rynku był produkt marki Dyson Supersonic, który reguluje temperaturę tak, by nie zniszczyć włosów przegrzewaniem. Tymczasem szykuje się kolejna innowacja za sprawą nowojorskiego start-up’u AER oferującego suszarkę bezprzewodową.

Suszarka innowacyjna jak słuchawka?

Suszarka bezprzewodowa AER przypomina swoim wyglądem słuchawki Apple Airpods i może okazać się podobnym przełomem w oczywistej wydawałoby się branży. Producent przedstawia ją jako pierwszą bezprzewodową suszarkę o parametrach profesjonalnych.

  • Oprócz podstawowych funkcji i bezprzedowodości – działa do 4 godzin na jednym ładowaniu – rzeczywiście oferuje dodatkowe korzyści.
  • Pierwsza to okrągłe – niczym do selfie – oświetlenie LED, pozywające na używanie jej w każdych warunkach.
  • Druga to zapobieganie puszeniu się włosów dzięki emisji jonów usuwających elektryczność statyczną.

Podobnie jak produkt Dyson Supersonic suszarka AER również aktywnie reguluje temperaturę suszenia dzięki specjalnym czujnikom.

Apetyt na rynek

Firma AER działa od 2012 r. ale jej szuszarkowe przedsięwzięcie można okreslić mianem start-up’a, gdyż wypuszcza go na rynek zanim faktycznie jest dostępny, za pomocą platformy Kickstarter. Trzeba przyznać, że ten produkt ciekawie się wyróżnia i oferuje rzeczywistą innowację, ma więc potencjał zdobyć rynek. Producent zaadresował też temat ochrony środowiska i energooszczędności i chwali się redukcją emisji dzięki małemu poborowi energii. Produkt pojawi się na platformie Kickstarter w marcu 2020, a na półkach sklepów w jesieni tego roku.