Mary Kay informuje o wprowadzeniu na rynek nowatorskiego narzędzia AI Foundation Finder – intuicyjnej technologii zaprojektowanej jako pomoc w znalezieniu idealnego podkładu pod makijaż oraz wsparcie dla niezależnych konsultantek i konsultantów kosmetycznych. Całość działa bezpośrednio z poziomu telefonu.
Nowe narzędzie Mary Kay
Jako pionierskie rozwiązanie w branży sprzedaży bezpośredniej, narzędzie wykorzystuje zaawansowaną sztuczną inteligencję do zeskanowania twarzy użytkownika i w kilka sekund przedstawia spersonalizowane rekomendacje odcieni.
- Analiza oparta na danych naukowych i szerokim zakresie tonacji skóry.
- Weryfikacja kolorytu twarzy przez aparat w telefonie.
- Dopasowanie najlepszego podkładu Mary Kay dzięki analizie tonu i wartości RGB.
Mary Kay posiada wyłączne prawa do tej technologii, co czyni markę pionierem w branży.
„Narzędzie AI Foundation Finder przyczynia się do realizacji naszej wizji rewolucji w świecie makijażu, nie tylko w sprzedaży bezpośredniej, ale również w innych aspektach” – powiedziała dr Lucy Gildea, dyrektorka ds. marki i działalności naukowej Mary Kay Inc.
„Jako pierwsi udostępniamy globalnie technologię AI do dopasowywania odcieni, aby pomagać konsumentom w wyborze produktów z linii Mary Kay Flawless Face i budować nową społeczność wokół makijażu”.
Odpowiedź na potrzeby rynku
AI Foundation Finder powstał w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na spersonalizowane rozwiązania kosmetyczne oparte na technologii.
Mary Kay, uznana przez Euromonitor International za markę nr 1 na świecie w kategorii kosmetyków do pielęgnacji skóry i makijażu w sprzedaży bezpośredniej w latach 2023–2025, pokazuje tym samym swoje zaangażowanie w cyfrowe innowacje i wzmocnienie pozycji konsultantek oraz konsultantów.
„Udostępnienie AI Foundation Finder odzwierciedla nasze zobowiązanie do innowacyjności” – podkreślił James Whatley, dyrektor ds. informatycznych Mary Kay.
„Dzięki włączającej technologii AI możemy dostarczać klientom intuicyjne rekomendacje odcieni w kilka sekund, a naszym konsultantkom i konsultantom dajemy cyfrowego partnera, który wspiera rozwój działalności i zwiększa zaufanie klientów”.
Narzędzie jest już dostępne na wybranych rynkach, a wkrótce będzie wdrażane globalnie.
Najważniejsze informacje na temat narzędzia AI Foundation Finder:
- Technologia na rzecz urody: analiza w czasie rzeczywistym na podstawie 151 punktów twarzy.
- Włączenie: autorska 10-stopniowa skala odcieni dla precyzyjnego dopasowania.
- Skuteczność: 83% konsumentów zadeklarowało chęć zakupu rekomendowanego produktu; 100% konsultantek i konsultantów widzi zastosowanie narzędzia w praktyce.
- Dostęp: integracja ze sklepem internetowym Mary Kay – szybkie i łatwe dopasowanie podkładu.
- Prywatność: brak przechowywania i przetwarzania danych biometrycznych.
Źródło: PAP Media Room