Szukaj

Nowe koreańskie maseczki oraz produkty do oczyszczania twarzy i demakijażu

Kolmar Korea, jeden z czołowych producentów oryginalnego projektu (ODM) na światowym rynku kosmetyków, intensyfikuje działania w ramach międzynarodowej strategii rozwoju segmentu skincare, wprowadzając do oferty produkty K-beauty wyróżniające się naturalnymi składnikami.
At its state-of-the-art R&D facility, a Kolmar Korea researcher is engaged in the development of next-generation cosmetic ingredients aimed at enhancing product efficacy and consumer safety.

Kolmar Korea, jeden z czołowych producentów oryginalnego projektu (ODM) na światowym rynku kosmetyków, intensyfikuje działania w ramach międzynarodowej strategii rozwoju segmentu skincare, wprowadzając do oferty produkty K-beauty wyróżniające się naturalnymi składnikami.

W swoim nowoczesnym ośrodku badawczo-rozwojowym naukowiec z firmy Kolmar Korea zajmuje się opracowywaniem składników kosmetycznych nowej generacji, mających na celu zwiększenie skuteczności produktów i bezpieczeństwa konsumentów.

W dobie rosnącej popularności filozofii, według której w kosmetykach najważniejszy jest skład, firma Kolmar zdobywa serca klientów na całym świecie swoimi innowacyjnymi maseczkami oraz produktami do oczyszczania twarzy i demakijażu.

Koreańska pielęgnacja twarzy (Korean skincare routine) stało się jednym z popularniejszych haseł w branży beauty, zwiększając zainteresowanie wspomnianymi kosmetykami wśród konsumentów, którzy dotychczas zwracali uwagę głównie na produkty zapewniające ochronę przed słońcem.

W odpowiedzi na ten trend Kolmar Korea intensyfikuje rozwój współpracy z międzynarodowymi partnerami marki w zakresie opracowywania produktów do pielęgnacji skóry z naturalnymi składnikami pochodzącymi z Korei. 

Flagowym przykładem rezultatu takiej kooperacji jest Mung Bean – pianka oczyszczająca ze zrównoważonym pH opracowana we współpracy z marką skincare Beplain. Produkt ten ukazuje w nowym świetle walory fasolki mung – którą Koreańczycy stosują jako naturalny środek do oczyszczania skóry twarzy od ponad tysiąca lat – wyróżniając się formułą niepowodującą podrażnień i głęboko oczyszczającą skórę. Pianka stała się popularna na całym świecie dzięki furorze w mediach społecznościowych, jaką zrobiła w iście organiczny sposób. Produkt zdobył uznanie konsumentów, sprzedając się w ponad 10 mln szt. na całym globie, w tym w Stanach Zjednoczonych, Francji, Chinach czy Wietnamie.

Kolmar cały czas też pracuje nad rozwojem naturalnych maseczek z dodatkiem błota. Jedną z nich jest Relief Mud Mask. Maseczka ta powstała we współpracy z BRMUD, marką naturalnych kosmetyków z dodatkiem błota, i charakteryzuje się ponad 30-procentową zawartością błota Boryeong pozyskiwanego w Korei z jednego z pięciu największych na świecie wattów. 

Dzięki ultradrobnej granulacji (1/40 granulacji mąki pszennej) produkt delikatnie a zarazem skutecznie wchłania zanieczyszczenia ze skóry. Maseczka zyskała przydomek „Cardi B Mud Mask” po tym, gdy amerykańska raperka Cardi B pochlebnie wypowiedziała się na jej temat na TikToku. Obecnie kosmetyk można kupić w 11 krajach, w tym sklepach Costco na terenie Stanów Zjednoczonych.

Innowacji tych nie byłoby, gdyby nie wiodące w branży zaplecze badawczo-rozwojowe Kolmar Korea. Ponad 30% kadry firmy stanowią badacze, a ok. 6% rocznych przychodów ze sprzedaży przeznaczanych jest na inwestycje w B+R. Przewaga konkurencyjna Kolmar Korea bierze się z wiedzy i doświadczenia zgromadzonych poprzez współpracę z ok. 4,3 tys. klientów na świecie.

Pracując nad nowymi kosmetykami, producent cały czas poszukuje możliwości wykorzystania składników unikalnych dla Korei. Niedawno firma opublikowała – na łamach czasopisma naukowego uwzględnianego w indeksie cytowań SCI – wyniki badań potwierdzających przeciwstarzeniowe właściwości tawuły wierzbolistnej (Spiraea salicifolia), a także udało jej się wpisać tę roślinę do Międzynarodowego Słownika Składników Kosmetycznych (ICID). 

Rok temu firma odkryła również, że ekstrakt z rośliny strączkowej Sophora flavescens posiada właściwości zapobiegające wypadaniu włosów. Wyniki badań, które zaprezentowała na międzynarodowej konferencji naukowej, spotkały się z dużym zainteresowaniem. Kolmar pracuje ponadto nad komercjalizacją zapachów rodzimych dla Korei gatunków roślin, takich jak Róża Szaronu czy lotos, aby promować tradycyjne walory sensoryczne koreańskiej flory.

„Konsumenci na całym świecie zaczynają się interesować już nie tylko produktami do ochrony skóry przed słońcem, ale w coraz większym stopniu jej całościową pielęgnacją, a nasza oferta w tym zakresie jest coraz bardziej konkurencyjna dzięki połączeniu nowoczesnej technologii z narodowymi skarbami Korei. Zamierzamy nieustannie inwestować w badania i rozwój oraz innowacje, aby stać się liderem nowego segmentu koreańskiej pielęgnacji twarzy kosmetykami zawierającymi rodzime składniki”. – komentarz rzecznika Kolmar Korea

Źródło: PAP Media Room