Zmiana nazwy team’u Formuły 1 sponsorowanego przez Red Bull’a, czyli Scuderia Toro Rosso, stała się faktem. Oficjalnie zaprezentowano nową nazwę Scuderia AlphaTauri, która jest jednocześnie marką odzieży sportowej premium wprowadzoną przez Red Bull’a w 2016 r. Dzięki promocji w F1 nabiera ona zupełnie nowego rozmachu
50 stylizacji i bolid na wybiegu
Podczas pokazu w Salzburgu zaprezentowano bolid w nowych barwach oraz kolekcję mody wiosna-lato 2020 r. Podczas pokazu można było zobaczyć 50 różnych stylizacji. Pokaz odbył się w Hangar 7, który mieści kolekcję bolidów F1, a wśród gości był obecny główny szef Formula One Group Chase Carey. Podczas prezentacji wystąpił oczywiście szef teamu Franz Tost oraz kierowcy Pierre Gasly i Daniil Kvyat.
Wejście tuż przed Milan Fashion Week
Ceremonia była jednocześnie transmitowana i celebrowana po drugiej stronie Alp w Mediolanie. Prezentacja we włoskiej stolicy mody odbyła się w nieprzypadkowym miejscu – w słynnym domu towarowym z modą i wyposażeniem wnętrz La Rinascente. Ten prestiżowy sklep z oddziałami w najbardziej znanych włoskich miastach, jest wręcz instytucją promującą najlepsze marki i projektantów.
Termin został starannie wybrany – na tydzień przed rozpoczęciem Milan Fashion Week. Prezentacja była wydarzeniem widocznym dla mieszkańców Mediolanu przez zastosowanie techniki mappingu obrazu video na głównej elewacji domu towarowego La Rinascente, który znajduje się tuż obok słynnej mediolańskiej katedry.
Spod byczej gwiazdy
Nazwa marki nawiązuje z jednej strony do łacińskiego odpowiednika słowa byk, ale też do najjaśniejszej gwiazdy w Gwiazdozbiorze Byka, która nazywa się właśnie Alpha Tauri. Marka jest w dystrybuowana przez sieć 80 hurtowni w krajach niemieckojęzycznych oraz posiada dwa sklepy detaliczne we Wiedniu i Grazu. Widać więc, że Red Bull poważnie traktuje swoje zaangażowanie w modę.