Wyzwanie? Pepsi zamiast kubła wody z lodem

Wyzwanie z kubłem zimnej wody jest już chyba na fali opadającej. Tymczasem przez całe lato w Polsce wielu podejmowało inne wyzwanie, o którym zresztą już pisaliśmy. Razem z Mikołajem na wakacjach można było sprawdzić się smakując napoje chłodzące i rozpoznać smak Pepsi. Zobaczcie jak jest finał tej akcji.

Od końca czerwca do początku września br. ekipa Wyzwania Smaku Pepsi odwiedziła wiele miejsc w Polsce, zapraszając wszystkich do wspólnej zabawy przy próbowaniu napojów i odkrywaniu, który im bardziej smakuje. W tegorocznej edycji kampanii ponad 100 000 osób podjęło Wyzwanie Smaku Pepsi i ponownie ponad 60% z nich wybrało smak Pepsi!

Ho! Ho! Ho! Działo się!

Wyzwanie Smaku Pepsi było prawdziwym hitem sezonu i obfitowało w niespodzianki i totalne nowości. Po raz pierwszy Polacy mogli porównać smak nowej Pepsi Max z innym bezcukrowym napojem typu cola i przekonać się, który im bardziej smakuje. Ponadto prawdziwą furorę zrobił specjalnie zaproszony Niezły Gość – Mikołaj, który rozkręcił eventy w 9 miastach.

Mikołaj po pracowitej zimie miał prawo zaszaleć i żyć chwilą! Założył hawajską koszulę i dał się ponieść wakacyjnemu klimatowi. Podjął nie tylko Wyzwanie Smaku Pepsi, ale także chętnie wziął udział w specjalnych misjach! I tak m.in. w Mikołajkach został mistrzem drugiego planu „wkręcając” się na fotki, w Giżycku sprawdził się w slalomie na rolkach, we Wrocławiu szukał 300 krasnali, w Kostrzynie nad Odrą stworzył wyjątkową orkiestrę, a w Ostródzie trochę go poniosło i… pofarbował swoją śnieżnobiałą brodę! Wyzwania nie były łatwe, a dodatkowo Mikołajowi można było podnieść poprzeczkę lajkując misje na profilu Pepsi na Facebooku.

Lato pełne wrażeń

W wakacyjny klimat uczestników akcji wprowadzał DJ, który serwował energetyczne letnie hity. Podczas eventów można też było zgarnąć fajne gadżety oraz puszki Pepsi. Dodatkowo np. w Darłówku uczestnicy Wyzwania Smaku Pepsi podziwiali zręczność barmanów w pokazie flair oraz dowiedzieli się jak przygotować orzeźwiające moktajle na bazie Pepsi. Z kolei we Władysławowie można było spróbować m.in. pysznych sorbetów z Pepsi podczas pokazu kuchni molekularnej.

„Tegoroczne Wyzwanie Smaku Pepsi ponownie możemy zaliczyć do bardzo udanych. Ponad 100 000 Polaków podjęło Wyzwanie Smaku, a ponad 60% z nich wybrało smak Pepsi. Jednak najważniejsza była wspaniała atmosfera i zabawa, która towarzyszyła naszym eventom. Uczestnicy Wyzwaniu Smaku Pepsi byli pod wrażeniem atrakcji, które dla nich przygotowaliśmy. Szczególnie zaskoczyła ich obecność Niezłego Gościa – Mikołaja, który rozkręcał zabawę w wakacyjnym klimacie. Mamy nadzieję, że wszyscy świetnie bawili się z nami podczas drugiej edycji Wyzwania Smaku Pepsi!” – powiedziała Magda Kuźnik, Senior Brand Manager Pepsi Poland.

Już od 15 br. września rozpocznie się emisja specjalnego spotu reklamowego będącego esencją zabawy i pozytywnych emocji towarzyszących tegorocznej edycji Wyzwania Smaku Pepsi.

Można go obejrzeć pod tutaj

Tekst: wstęp Redakcja Magazynu Exclusive Info, treść informacja prasowa, zdjęcia materiały prasowe PepsiCo.

Print Friendly, PDF & Email

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *