Wywiad z współtwórcą serwisu WorkTrip

Wywiad z współtwórcą serwisu WorkTripJesteście odpowiedzialni za organizację ważnej konferencji, lecz nie wiecie które oferta hotelowa będzie dla Was najbardziej korzystna? A może chcecie się dowiedzieć, które regiony kraju czy atrakcje są najchętniej wybierane przez klientów? Z myślą o Was powstał serwis WorkTrip, zajmujący się organizacją wydarzeń firmowych. Zobaczcie, co powiedział nam jeden z jego twórców, Mariusz Masiarek.

Exclusive Info: Skąd pomysł na tego typu serwis? Czy sami doświadczaliście problemów podczas organizacji wydarzeń firmowych?

Mariusz Masiarek: Jak zwykle w takich sytuacjach, pomysł zrodził się z potrzeby. Jeśli chodzi o usługi hotelowe, rynek klienta indywidualnego jest zdominowany przez popularne serwisy takie, jak chociażby Booking.com czy HRS. Inaczej jest w przypadku turystyki biznesowej. Na rynku istnieją wyszukiwarki obiektów, hoteli czy sal konferencyjnych. Są również poszczególne witryny firm, które współpracują przy organizacji imprez. W sieci brakowało jednak serwisu skierowanego na kompleksową obsługę konferencji – od klienta, poprzez hotel do atrakcyjnej konferencji, czy wyjazdu firmowego. Po konsultacjach z wiodącą polską siecią hoteli powstał pomysł serwisu WorkTrip.pl, który wypełnia tę lukę.

 E.I.: Na jakiej zasadzie działa serwis? Do kogo jest skierowany?

M.M.: Serwis WorkTrip.pl wprowadził na rynek usług nowatorskie narzędzie, które w sposób innowacyjny kojarzy  branżę hotelową z klientami biznesowymi. Zastosowane rozwiązania pozwalają usprawnić komunikację na drodze klient – hotel – atrakcje. Klienci korzystający z naszego serwisu otrzymują spersonalizowaną  ofertę w jednym miejscu, bez konieczności osobnego porównywania oddzielnych propozycji.

Dzięki temu, wysyłając zapytanie ofertowe, organizator (klient, pracownik działu HR) kontaktuje się jedynie z hotelem, a cały proces od zamówienia, przez umowę, po organizację imprezy, przebiega online. Dla łatwiejszego podjęcia decyzji generowane są dokumenty PDF pozwalające na analityczne porównanie wszystkich otrzymanych ofert. Na życzenie tworzony jest także katalog obiektów hotelowych.

Dodatkowo, WorkTrip.pl to kompleksowe  narzędzie analizy rynku organizacji konferencji, oferujące klientom kompleksowe statystyki  zachowań klientów w rozbiciu na wiele szczegółowych aspektów. Analizy te pokazują tendencje rynkowe, najczęściej wybierane atrakcje  i usługi oraz regiony preferowane przez klientów.

E.I.: Jakie są Wasze plany na najbliższe miesiące – gruntowne zmiany, a może nowe funkcjonalności?

M.M.: WorkTrip.pl osiągnął użyteczną funkcjonalność. Obecnie stopniowo poszerzamy grupy użytkowników. Są wśród nich największe polskie sieci hoteli. Nie zapominamy też o podnoszeniu jakości obsługi i rozwój funkcjonalności serwisu, niedawno wprowadziliśmy system przesyłania aktualności. Skupiamy się też na promocji serwisu wśród firm.

Serwis podlega również pracom rozwojowym. W przyszłym roku planujemy wprowadzenie aplikacji mobilnej.

Foto: Victor1558, Attribution 2.0 Generic (CC BY 2.0)
Print Friendly, PDF & Email

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *