Warszawiacy mogą zawiesić bilet długookresowy

Mieszkańcy stolicy będą mogli wykorzystać dni, w których mieli ważny bilet okresowy, a nie używali transportu publicznego ze względu na epidemię
Autobus ZTM Warszawa | fot. Janusz Jakubowski flickr.com CC BY 2.0

Pasażerowie, którzy zrezygnowali teraz z podróży komunikacją publiczną, mogą drogą elektroniczną zwrócić się do Zarządu Transportu Miejskiego z wnioskiem o zawieszenie biletu długookresowego

Trzeba samodzielnie wnioskować

Jest to rozwiązanie, wdrożone ze względu na stan epidemiologiczny i mniejszą liczbę pasażerów w komunikacji miejskiej.

Wniosek w tej sprawie pasażerowie mogą przesłać na adres: ztm@ztm.waw.pl. W tytule wiadomości powinno się znaleźć – zawieszenie biletu. We wniosku należy podać także numer karty.

Przeniesienie terminu ważności lub zwrot

ZTM zastrzega jednak, że pasażer nie otrzyma zwrotu pieniędzy, ale będzie mógł przekodować niewykorzystany czas ważności biletu na inny termin, po zgłoszeniu się Punktu Obsługi Pasażerów, w dowolnie wybranym przez siebie terminie. „Przekodowywany okres ważności będzie się liczył od dnia złożenia wniosku przez internet” – poinformowało ZTM.

Pasażerowie, którzy będą chcieli zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres ważności biletów zapraszamy do Punktu Obsługi Pasażerów, ponieważ zwrot biletu wymaga zmiany zapisu na Warszawskiej Karcie Miejskiej. To można zrobić tylko w punkcie stacjonarnym.

źródło: (PAP)