Innowacje w modzie są coraz bardziej związane z technologią. Niedawno zawarte zostało ważne porozumienie w branży mody. Otóż długoletnią umowę o współpracy zawarły Brytyjska Rada Mody – organizacja wspierająca merytorycznie i finansowo projektantów mody z Wysp Brytyjskich – oraz studio Digital Domain, czyli firma określająca się jako dostawca „immersive contentu” czyli treści nie będących już zwykłym tekstem, zdjęciem czy filmem, ale raczej opartym na technologii złożonym i całościowym doświadczeniem. Dość powiedzieć, że wyprodukowali efekty specjalne takich filmów jak 'Spider-Man: Homecoming’ czy 'Titanic’.
Głównym celem współpracy jest tworzenie atrakcyjnych wizualnie relacji video oraz transmisji na żywo z organizowanych przez British Fashion Council wydarzeń – London Fashion Week, London Fashion Week Men’s, The Fashion Awards i London Fashion Week Festival. Brytyjska Izba Mody powstała w 1983 roku z zadaniem wspierania brytyjskiej mody i jest współfinansowana przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego.