Szukaj

Stary dylemat – torby na laptopa są nudne i geekowskie, a modowe aktówki projektowane jakby na laptopa z poprzedniej epoki. Jednak moda ma coraz bardziej po drodze z technologią. Dość powiedzieć, że nowojorscy projektanci toreb wystawiają swoje produkty na targach elektroniki konsumenckiej CES w Las Vegas.

Nowojorska marka ‘Solo’ jest liderem sprzedaży toreb na laptopy w USA

Projektanci firmy Solo, sami przyznają, że ich inspiracją jest życie na ulicach miasta. Ta deklaracja ma podwójne znaczenie. Po pierwsze chodzi o funkcjonalne rozwiązania dla ludzi żyjących na co dzień z technologią. Po drugie o styl, który dla profesjonalistów z branży kreatywnej ma równie ważne znaczenie. Trzeba przyznać, że flagowy model Duane Hybrid na 2019 r. wygląda luźniej i przyjaźniej niż skórzana teczka, ale bardziej elegancko niż poliestrowy kuferek na ramię ze sklepu komputerowego. Wygląda na to, że rynek akcesoriów modowych związanych z technologią dopiero zaczyna się rozkręcać i jest jeszcze mnóstwo miejsca na nowe produkty. Może warto, żeby kolejna marka na tym rynku narodziła się w Polsce?