Nowa kampania projektu Polska Moda pokazuje jak dobrze wyglądać w pracy i podczas oficjalnych spotkań. Ambasadorzy kampanii Polska Moda w sesji zdjęciowej wcielili się w rolę projektantów, którzy omawiają szczegóły dotyczące nowej kolekcji.
Rafał Maślak, Mister Polski oraz cztery Polki, które wygrały ogólnokrajowy casting na „twarz projektu”: Agnieszka Basińska, Katarzyna Fornalkiewicz, Alicja Chrząszcz oraz Martyna Chmielewska pokazują jakie kroje idealnie pasują ludzi biznesu, którzy żyją w ciągłym biegu. Modny, aktywny tryb życia zainspirował marki do rozwoju kolekcji, które łączą elegancję ze sportową wygodą. Na zdjęciach widzimy Rafała Maślaka w klasycznych swetrach, chinosach, koszulach o różnym kroju i materiałach. Do damskich stylizacji wykorzystano koszule z koronką, marynarki o różnorodnych długościach i fakturach, rozkloszowane sukienki, oversize’owe swetry a nawet kombinezony.
Motywem przewodnim są buty – kolorowe półbuty w przypadku mężczyzn, a dla kobiet: obcasy, baleriny i trzewiki w odcieniach beżu. Smart casual ma więcej luzu niż klasyczna elegancja, więc można sobie w nim pozwolić na swobodę w doborze dodatków, które odzwierciedlają osobowość. W tym przypadku stylista Rafał Orłowicz wykorzystał ciekawą biżuterię łączącą elementy ceramiczne, skórzane rzemienie i stylowe łańcuchy. Marki biorące udział w sesji: SU, Marselini, EZURI, Sun of Gaba, SEYES, KASTOR, Sempre, High Fashion, Lanieri Fashion, Paola Collection, SENSO. Autorem zdjęć jest Sebastian Zieliński. Sesja powstała na tle wnętrz showroomu mebli balma.
Projekt Polska Moda koordynują Targi Mody Poznań – największe w kraju wydarzenie dla właścicieli sklepów odzieżowych i obuwniczych. Zachęcamy do obserwowania fanpage’a kampanii Polska Moda >>TUTAJ.
