Rozwój lokalnej turystyki w Polsce, Litwie, Łotwie, Estonii i Finlandii

Polska sieć sklepów "Wyjątkowy Prezent" oraz litewska platforma bookingowa "NoriuNoriuNoriu" łączą siły, aby zaoferować swoim klientom więcej emocjonujących przeżyć
Jakub Matuszewski, Wyjątkowy Prezent

Polski portal internetowy i sieć sklepów „Wyjątkowy Prezent” i litewska platforma bookingowa „NoriuNoriuNoriu” będą wspólnie świadczyć usługi. Jeden z ich najważniejszych celów – rozwój lokalnej turystyki. Liderzy nowopowstałej Grupy obiecują szerszy wachlarz ofert na obu platformach i we wszystkich kanałach sprzedaży, umacniając pozycję lidera rynku w pięciu krajach: Litwie, Łotwie, Estonii, Polsce i Finlandii

Polski portal internetowy i sieć sklepów „Wyjątkowy Prezent” – część największej w regionie bałtyckim grupy oferującej prezenty – rozpoczyna współpracę z liderem zakupów internetowych, litewskim „NoriuNoriuNoriu”, jednym z największych portali bookingowych w krajach bałtyckich. Całkowity obrót nowo powstałej grupy „Emoti Group” wynosi ponad 24 miliony euro. Daje jej to pozycję lidera na pięciu rynkach: Litwy, Łotwy, Estonii, Polski i Finlandii.

Właściciel holdingu Linas Čeikus mówi, że wspólne cele i wartości są kluczem do rozwoju udanego biznesu.

„Połączyło nas pragnienie zaoferowania jeszcze większej ilości wyjątkowych przeżyć – powiedział. – Uważamy, że w wielu sytuacjach przeżycia są cenniejsze niż rzeczy namacalne. Faktycznie wpływają na życie ludzi, a nie stoją na półkach pokrywając się kurzem. Dlatego w przeciwieństwie do rzeczy warto gromadzić wspomnienia. Rozpoczynaliśmy ten biznes, wierząc, że jeśli ludzie dostaną dostęp do wyjątkowych przeżyć, chętniej będą przeznaczać na nie więcej swojego czasu. Ta wiara opłaciła się i teraz jesteśmy gotowi przedstawić szerszy wachlarz niezapomnianych wrażeń”.

W wyniku fuzji „Wyjątkowy Prezent” zaoferuje swoim klientom szerszą gamę przeżyć i znacznie rozwinie istniejącą kategorię ofert wyjazdowych i noclegów, bazując na doświadczeniu „NoriuNoriuNoriu”.

„Nasze produkty pojawią się w ofercie >>Wyjątkowy Prezent<< i vice versa. Przyniosą korzyści odbiorcom obu firm – wyjaśnił Karolis Kurpis, prezes >>NoriuNoriuNoriu<<. Klienci >>Wyjątkowy Prezent<< to w większości ci, którzy chcą zaskoczyć i obdarować innych niezwykłym przeżyciem, a użytkownicy >>NoriuNoriuNoriu<< zazwyczaj szukają ofert dla siebie. Po fuzji użytkownicy obu sklepów będą mieli znacznie większy wybór. Dodatkowo zapewnimy konsekwentny rozwój biznesu, powiększając obie grupy odbiorców”.

Jednym z najważniejszych biznesowych kierunków rozwoju polsko-litewskiego porozumienia będzie rozwój turystyki krajowej. W wyniku pandemii oferta turystyki zagranicznej nie cieszy się zainteresowaniem, a na znaczeniu zyskała turystyka w kraju i w krajach ze sobą sąsiadujących. Zdaniem prezesa „NoriuNoriuNoriu” istnieje szansa, aby lokalna oferta turystyczna stała się jedną z najważniejszych kategorii produktowych nowo powstałej grupy.

Szeregi zespołu również zostały wzmocnione. „Emoti Group” połączy ponad 250 profesjonalistów z dużym doświadczeniem w sprzedaży, handlu i marketingu internetowym, komunikacji w sieciach społecznościowych oraz IT.

„Mamy silny zespół, który ciągle będzie się rozwijał – mówi Jakub Matuszewski, lider w >>Wyjątkowy Prezent<<. – Jesteśmy grupą młodych, kreatywnych i pełnych energii ludzi, którzy udowodnili, że potrafią rozwijać biznes z sukcesem. Połączenie sił tych dwóch firm to przygotowanie do jeszcze większego skoku. Nasz dalszy cel – umiędzynarodowienie istniejących konceptów biznesowych i wykorzystanie pomysłów na startupy, które mogą stać się ciekawym dopełnieniem rozwoju Grupy”.

Przez te kilkanaście lat od powstania, zespół „Wyjątkowy Prezent” wykazał się prawdziwą kreatywnością w działaniu. Jako pierwsi rozpoczęli sprzedaż prezentów w formie przeżyć w Polsce i na pozostałych rynkach, na których są obecni. Również jako pierwsi przenieśli prezenty w formie przeżyć poza online na poziom sprzedaży detalicznej – m.in. obecnie prowadzą ponad 40 własnych sklepów z wyjątkowymi prezentami i oferują Vouchery na przeżycia w ponad stu partnerskich lokalizacjach detalicznych, głównie w sklepach spożywczych m.in. w “Auchan”. „Wyjątkowy Prezent” nie tylko pomógł swoim ponad ośmiuset partnerom-usługodawcom zwiększyć ich sprzedaż, ale także samodzielnie stworzył wyjątkowe projekty, takie jak ciesząca się niezwykłą popularnością ® Kolacja w Ciemności „Dine in the Dark”, schodzenie po fasadzie wieżowca „Walk in the Sky”, czy „Podwodna Kolacja”, podczas której nad uczestnikami pływają rekiny i płaszczki.

Platforma „NoriuNoriuNoriu” zawsze wyróżniała się wszechstronnością i jakością usług. W przeciwieństwie do innych znanych serwisów, użytkownicy „NoriuNoriuNoriu” mogą nie tylko kupować oferty pobytu w hotelach i ośrodkach wypoczynkowych, ale także skorzystać z dedykowanej platformy online, aby zarezerwować wybrany przez siebie termin. W ciągu ponad 9 lat z serwisu rezerwacyjnego „NoriuNoriuNoriu” skorzystało ponad 200 tysięcy osób, 96% z nich oceniło zrealizowany przez siebie pobyt pozytywnie.

Źródło: Wyjątkowy Prezent