Szukaj

Mobile Trends for Marketers – 23 i 24 maja

Już wkrótce odbędzie się Mobile Trends for Marketers. Konferencja w szczególności przeznaczona dla:

  • właścicieli firm
  • kadry zarządzającej
  • marketingowców
  • osób odpowiedzialnych za promocję, wizerunek i sprzedaż
  • samorządów terytorialnych
  • osób z branż: HoReCa, turystycznej, handlu detalicznego, rozrywkowej, bankowej, ubezpieczeniowej, restauracji, kin, biur podróży, galerii handlowych, supermarketów, dyskotek, a także spółek zajmujących się produkcją i sprzedażą detaliczną.
  • wszystkich tych gdzie marketing mobilny może mieć zastosowanie

Biorąc udział w konferencji zyskujesz:

  • nowatorskie metody promocji gotowe do wdrożenia w Twojej firmie
  • przewagę nad konkurencją dzięki zaistnieniu w kanałach mobilnych
  • okazję do nawiązania cennych znajomości biznesowych
  • możliwość wzięcia udziału w konkursach z nagrodami!

 

23 maja (czwartek) – DZIEŃ 1

08.00 – 09.00 Rejestracja uczestników

09.00 – 09.15 Rozpoczęcie

09.15 – 09.45 Krzysztof Rosiński – “Wprowadzenie do mobile, dane o rynku, prognozy”

09.50 – 10.20 Andrzej Ogonowski – “Keep calm and send SMS – wszystko o kampaniach SMS”

10.20 – 11.00 Przerwa kawowa / networking

11.00 – 11.50 Anna Zarudzka, Monika Mikowska – “Strona mobilna i Responsive Web Design”

11.55 – 12.15 Robert Rachwał – “QR kody od podstaw – jak je skutecznie wykorzystać”

12.20 – 12.40 Grzegorz Książek – “NFC”

12.45 – 13.05 Piotr Koźniewski – “Realia Augmented Reality”

13.05 – 14.05 Przerwa obiadowa

14.05 – 14.35 Bartosz Majewski – “m-commerce”

14.40 – 15.00 Artur Brzyski – “Mobile Marketing w handlu detalicznym – nie tylko m-commerce i płatności”

15.05 – 15.25 Piotr Krawiec – “Publikacja i omówienie raportu m-commerce 2013”

15.25 – 16.00 Przerwa kawowa / networking

16.00 – 16.20 Krzysztof Marzec – “Reklama w Google dla Mobile”

16.25 – 16.55 Adrian Kielich – “Kampanie mobile display i Rich Media”

17.00 – 17.20 Katarzyna Janicka – “Jak nie prowadzić kampanii na urządzeniach mobilnych? 7 największych błędów, których nie należy popełniać.”

17.20 – 17.30 Zakończenie konferencji

19.15 – 21.00 Panel dyskusyjny (Monika Mikowska, Anna Zarudzka, Andrzej Ogonowski, Piotr Koźniewski, Piotr Krawiec, Adrian Kielich, Arkadiusz Haszto), rozdanie nagród

21.00 – 01.00 Impreza integracyjno-networkingowa

 

24 maja (piątek) – DZIEŃ 2

09.00 – 10.00 Rejestracja uczestników

10.00 – 10.15 Rozpoczęcie

10.15 – 10.55 Mariola Szypszak , Tomasz Witt – “Wszystko o aplikacjach”

11.00 – 11.30 Monika Mikowska – “Jak projektować użyteczne aplikacje na przykładzie aplikacji bankowych”

11.30 – 12.10 Przerwa kawowa / networking

12.10 – 12.40 Jarosław Rzepecki, Tomasz Malarski – “Jakie możliwości wprowadziły social media i mobile w komunikacji marketingowej”

12.45 – 13.05 Paweł Sala – “Jak tworzyć efektywne maile na urządzenia mobilne”

13.10 – 13.30 Wojciech Szpara – “Wykorzystania mobile w jednostkach samorządu terytorialnego”

13.30 – 14.30 Przerwa obiadowa

14.30 – 14.50 Marcin Grabowski – “Modern Social Space, czyli jak opisać mobilność i zbudować strategię marketingową”

14.55 – 15.25 Tomasz Zywer – “Mobile + lokalny biznes – jak wykorzystać atuty geolokalizacji w skali makro?”

15.30 – 16.00 Anna Godek-Biniasz – “Programy i narzędzia lojalnościowe w mobile”

16.00 – 16.30 Przerwa kawowa / networking

16.30 – 17.00 Katarzyna Dworzyńska – “Najlepsze polskie case study”

17.00 – 18.00 Panel dyskusyjny (Tomasz Witt, Tomasz Zywer, Monika Mikowska, Arkadiusz Haszto), zakończenie konferencji