Już wkrótce odbędzie się Mobile Trends for Marketers. Konferencja w szczególności przeznaczona dla:
- właścicieli firm
- kadry zarządzającej
- marketingowców
- osób odpowiedzialnych za promocję, wizerunek i sprzedaż
- samorządów terytorialnych
- osób z branż: HoReCa, turystycznej, handlu detalicznego, rozrywkowej, bankowej, ubezpieczeniowej, restauracji, kin, biur podróży, galerii handlowych, supermarketów, dyskotek, a także spółek zajmujących się produkcją i sprzedażą detaliczną.
- wszystkich tych gdzie marketing mobilny może mieć zastosowanie
Biorąc udział w konferencji zyskujesz:
- nowatorskie metody promocji gotowe do wdrożenia w Twojej firmie
- przewagę nad konkurencją dzięki zaistnieniu w kanałach mobilnych
- okazję do nawiązania cennych znajomości biznesowych
- możliwość wzięcia udziału w konkursach z nagrodami!
23 maja (czwartek) – DZIEŃ 1
08.00 – 09.00 Rejestracja uczestników
09.00 – 09.15 Rozpoczęcie
09.15 – 09.45 Krzysztof Rosiński – „Wprowadzenie do mobile, dane o rynku, prognozy”
09.50 – 10.20 Andrzej Ogonowski – „Keep calm and send SMS – wszystko o kampaniach SMS”
10.20 – 11.00 Przerwa kawowa / networking
11.00 – 11.50 Anna Zarudzka, Monika Mikowska – „Strona mobilna i Responsive Web Design”
11.55 – 12.15 Robert Rachwał – „QR kody od podstaw – jak je skutecznie wykorzystać”
12.20 – 12.40 Grzegorz Książek – „NFC”
12.45 – 13.05 Piotr Koźniewski – „Realia Augmented Reality”
13.05 – 14.05 Przerwa obiadowa
14.05 – 14.35 Bartosz Majewski – „m-commerce”
14.40 – 15.00 Artur Brzyski – „Mobile Marketing w handlu detalicznym – nie tylko m-commerce i płatności”
15.05 – 15.25 Piotr Krawiec – „Publikacja i omówienie raportu m-commerce 2013”
15.25 – 16.00 Przerwa kawowa / networking
16.00 – 16.20 Krzysztof Marzec – „Reklama w Google dla Mobile”
16.25 – 16.55 Adrian Kielich – „Kampanie mobile display i Rich Media”
17.00 – 17.20 Katarzyna Janicka – „Jak nie prowadzić kampanii na urządzeniach mobilnych? 7 największych błędów, których nie należy popełniać.”
17.20 – 17.30 Zakończenie konferencji
19.15 – 21.00 Panel dyskusyjny (Monika Mikowska, Anna Zarudzka, Andrzej Ogonowski, Piotr Koźniewski, Piotr Krawiec, Adrian Kielich, Arkadiusz Haszto), rozdanie nagród
21.00 – 01.00 Impreza integracyjno-networkingowa
24 maja (piątek) – DZIEŃ 2
09.00 – 10.00 Rejestracja uczestników
10.00 – 10.15 Rozpoczęcie
10.15 – 10.55 Mariola Szypszak , Tomasz Witt – „Wszystko o aplikacjach”
11.00 – 11.30 Monika Mikowska – „Jak projektować użyteczne aplikacje na przykładzie aplikacji bankowych”
11.30 – 12.10 Przerwa kawowa / networking
12.10 – 12.40 Jarosław Rzepecki, Tomasz Malarski – „Jakie możliwości wprowadziły social media i mobile w komunikacji marketingowej”
12.45 – 13.05 Paweł Sala – „Jak tworzyć efektywne maile na urządzenia mobilne”
13.10 – 13.30 Wojciech Szpara – „Wykorzystania mobile w jednostkach samorządu terytorialnego”
13.30 – 14.30 Przerwa obiadowa
14.30 – 14.50 Marcin Grabowski – „Modern Social Space, czyli jak opisać mobilność i zbudować strategię marketingową”
14.55 – 15.25 Tomasz Zywer – „Mobile + lokalny biznes – jak wykorzystać atuty geolokalizacji w skali makro?”
15.30 – 16.00 Anna Godek-Biniasz – „Programy i narzędzia lojalnościowe w mobile”
16.00 – 16.30 Przerwa kawowa / networking
16.30 – 17.00 Katarzyna Dworzyńska – „Najlepsze polskie case study”
17.00 – 18.00 Panel dyskusyjny (Tomasz Witt, Tomasz Zywer, Monika Mikowska, Arkadiusz Haszto), zakończenie konferencji