Fundusz specjalizujący w markach luksusowych nabył udziały VBL. Dzięki tej inwestycji firma będzie mogła rozwinąć się na istniejących rynkach oraz wprowadzić nowe kategorie produktów i rozszerzyć obecność w e-commerce. Od 2018 roku przeniesie się również do nowej siedziby
Sama założycielka mówi, że odpowiednie partnerstwo biznesowe było ważne dla jej marki od początku. Obecnie nawiązania współpraca pozwoli na kolejny krok w rozwoju wizji, przy jednoczesnym zachowaniu niezależności.
Założona w 2008 r. marka Victori Beckham zyskała międzynarodowe uznanie w branży luksusowych dodatków i obuwia. Obecnie przygotowuje kolekcję mody gotowej. Marka obecnie zatrudnia na całym świecie 180 osób i jest częścią holdingu biznesowego rodziny Bekchamów. Swoją ekspansję handlową zaczęła od e-commerce w 2013 r., by rok później otworzyć fizyczny butik w Londynie. Wśród ekspertów zarządzania, sukces marki Victorii Beckham, jest ulubionym przykładem sprawności biznesowej i zrozumienia rynku. Jak widać, całkiem zasłużenie.