Należąca do PVH Corp. marka Tommy Hilfiger ma przyjemność ogłosić, że Avery Baker została powołana na stanowisko prezesa i dyrektora marki i oficjalnie obejmie stanowisko z dniem 17 listopada 2020 r. W ramach obowiązków sprawowanych na nowym stanowisku Avery Baker będzie odpowiedzialna za produkty, strategie i kampanie marketingowe marki we wszystkich, oferowanych przez nią kategoriach, obsługiwanych regionach i kanałach na całym świecie
Niniejsza informacja prasowa zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja informacji dostępna jest na stronie: https://www.businesswire.com/news/home/20201119005356/en/.
Od chwili rozpoczęcia pracy dla marki Tommy Hilfiger w 1998 r., Baker zajmowała wiele, różnych stanowisk w oddziałach firmy na całym świecie, między innymi, pełniła funkcję dyrektora ds. marketingu i dyrektora marki. W połowie roku 2019, odeszła z zajmowanego stanowiska, by poświęcić czas rodzinie, teraz jednak wraca do firmy, aby stać się częścią nowego rozdziału w historii firmy i marki, z którą jest tak bardzo związana. Podczas pracy w firmie Avery Baker znacząco przyczyniła się do rozwinięcia firmy TOMMY HILFIGER w jedną z najbardziej rozpoznawanych na świecie lifestylowych marek segmentu premium. Jej zawodowe portfolio obejmuje wiele istotnych inicjatyw związanych z opracowywaniem i wdrażaniem strategii budowania marki, które zadecydowały o rozwoju firmy i zwiększeniu jej wartości.
„Avery charakteryzuje się wyjątkowym uwrażliwieniem na dziedzictwo i DNA marki TOMMY HILFIGER, stworzyła wiele istotnych kampanii skierowanych do konsumentów, które zdecydowały o rozwoju firmy i marki – powiedział Martijn Hagman, dyrektor generalny Tommy Hilfiger Global i PVH Europe. – Jej zaangażowanie w tworzenie nowych ambitnych produktów oraz strategii marketingowych na światowym poziomie leży u podstaw naszej wizji stworzenia globalnej, odpowiedzialnej marki. Jesteśmy szczęśliwi, że Avery wraca w szeregi rodziny Tommy Hilfiger i będzie prowadzić naszą markę w tych dwóch obszarach i wykorzystywać jej ogólnoświatowy potencjał”.
„W tych trudnych czasach przed markami otwierają się możliwości, ale też odpowiedzialność, zmiany stylu życia naszych klientów – powiedziała Baker. – Jestem przekonana, że marka Tommy Hilfiger, uwielbiana zarówno za prowadzone inicjatywy jak i wyjątkowe produkty, które projektujemy, może wywrzeć niezwykle pozytywny wpływ. Jestem szczęśliwa, że mogę wyruszyć w tę nową podróż wraz z Tommym, Martijnem i całym zespołem zarządzającym naszą działalnością w Europie, regionie Azji i Pacyfiku oraz w obu Amerykach. Chcemy do maksimum wykorzystać długofalowe możliwości, jakie się przed nami otwierają w tych regionach i przekształcić firmę od podstaw – od kultury marki po grupy docelowe – abyśmy mogli stać się firmą na miarę drugiej dekady XXI wieku”.
Avery Baker objęła stanowisko dyrektora marki w 2014 r. i udało jej się połączyć zarządzanie obszarem kreatywnym i biznesowym, dzięki czemu stworzyła nową wizję marki stanowiącą mieszankę popkultury, mody, technologii i rozrywki. Była autorką przełomowych programów, w tym TOMMYNOW – największego w branży modowej i najpopularniejszego pokazu mody odbywającego się pod nazwą „See Now, Buy now” – przywróciła również do życia inspirowaną latami dziewięćdziesiątymi kolekcję TOMMY JEANS, która okazała się ulubioną kolekcją młodszych klientów dzięki wykorzystaniu jej dziedzictwa. Za jej kadencji na tym stanowisku nawiązano współpracę ze znanymi osobami popularyzującymi nowe trendy, wśród których znaleźli się Lewis Hamilton, Zendaya, Gigi Hadid, KITH i Vetements, dzięki którym marka stała się jeszcze bardziej znana i trafiła do nowego pokolenia wielbicieli.
Źródło: Tommy Hilfiger, Business Wire