Lifestyle dla gracza, czyli nowa linia odzieży J!NX

J!NX video game lifestyle brand now available at retail locations nationwide. Highlights include J!NX’s twist on the classic Bomber Jacket, Side Quest Joggers, a Commando Zip-up Hoodie, Polygon Skull and Simple Skull Premium Tees, a Skull Raglan Long-sleeved Shirt, and a Camo Snapback Hat. With suggested retail prices ranging from $20.99 to $89.99. (PRNewsfoto/Jinx Inc.)

Od blisko dwóch dekad marka J!NX jest ulubionym producentem odzieży ludzi utożsamiających się z kulturą gier video. Marka powstała w 1999 r. w San Diego i na dobre zajęła się modą dla graczy. Inspirowany światem gier i mająca na swoim koncie liczne wspólne projekty z tytułami popularnych gier J!NX właśnie wprowadził na rynek nową linię odzieży na sezon jesienno-zimowy 2017.

Całość linii odzieży – gdyż nie jest to kolekcja w pełnym tego słowa znaczeniu – można zobaczyć w wirtualnym lookbooku marki, który w płynny sposób łączy zdjęcia lifestylowe z fotkami produktowymi i sklepem internetowym. Można go zobaczyć tutaj i mieć nadzieję, że polscy producenci też wkrótce wdrożą taki model prezentowania odzieży w sieci: https://www.jinx.com/page/lookbook_fall2017

Jeśli chodzi o kolorystykę i fasony, to też nie jest to prosta odzież reklamowa z nadrukiem, ale sensownie zaprojektowana moda sportowo-casualowa skierowana do charakternego odbiorcy.

J!NX – odzież dla gracza (PRNewsfoto/Jinx Inc.)
J!NX – odzież dla gracza (PRNewsfoto/Jinx Inc.)