Szukasz pracy lub zamierzasz zacząć jej szukać?
Proces rekrutacji to dla Ciebie czarna magia?
Dbasz o swój rozwój osobisty i zawodowy?
Chcesz się dowiedzieć jak wygląda współczesny rynek pracy?
Chcesz wziąć udział w Targach Pracy?
Koło Naukowe STRATEG we współpracy z Komisją Informacji i Promocji Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ zaprasza na: I edycję Konferencji „Join us! Czyli o współczesnej rekrutacji”!
MIEJSCE Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
DATA 09-11.04. 2013 w godzinach 10.00-16.00
Do udziału w Konferencji zapraszamy wszystkich zainteresowanych studentów i absolwentów.
3 dni Konferencji to wystąpienia zaproszonych prelegentów, Targi Pracy, Dni Otwarte w firmach, a także szkolenia i gry biznesowe.
I dzień (09.04)
Wystąpienia zaproszonych prelegentów
Targi pracy
II dzień (10.04)
Dni Otwarte w firmach
III dzień (11.04)
Warsztaty i gry biznesowe
Firmy i organizacje, które wezmą udział w Konferencji: State Street, Capgemini, Google, Kenexa, IBM, Valeo, Start People Image, Deloitte, UBS, MJCC, Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, MABOR, Szkoła Językowa Kliny English.
Podczas I dnia Konferencji będziesz miał okazję wziąć udział w Targach Pracy oraz wysłuchać wystąpień prelegentów, którzy opowiedzą:
- Jak dzisiaj możemy szukać pracy.
- Jak wykorzystać Social Media do znalezienia pracy.
- Jak przygotować się do procesu rekrutacji.
- Jak odpowiadać na trudne pytania w rozmowach kwalifikacyjnych.
- Co powinniśmy wiedzieć o firmie, przed zaaplikowaniem.
- Jak wyglądają „pierwsze kroki” na rynku pracy czym jest Employer Branding.
Firmy oraz organizacje, które przygotowały dla Was te wystąpienia to: State Street, Capgemini, Google, Biuro Karier UJ, Deloitte, Kenexa, Start People Image oraz MJCC.
II dzień Konferencji to Dni Otwarte w firmach, które chcą Was do siebie zaprosić, podczas których dowiecie się czym się zajmują, co trzeba zrobić, aby otrzymać u nich pracę, a także będziecie mieli możliwość rozmowy z aktualnymi pracownikami firmy. Szczegóły już wkrótce.
III dzień to możliwość wzięcia udziału w warsztatach oraz grach biznesowych, podczas których dowiecie się:
jak tworzyć profesjonalne dokumenty aplikacyjne co zrobić aby zwiększyć swoją atrakcyjność jako kandydata do pracy w oczach pracodawcy jak stworzyć profesjonalny profil na LinkedIn oraz GoldenLine.
A także:
- będziecie mogli wziąć udział w symulacji rozmowy kwalifikacyjnej
- warsztatach z autoprezentacji
- symulacji biznesowej dotyczącej inwestowania
- będziecie mieli szansę wcielenia się w role XVIII-wiecznych przedsiębiorców.
Za udział w Konferencji jest możliwość otrzymania certyfikatu potwierdzającego uczestnictwo.
Więcej szczegółów niebawem!
ORGANIZATOR: Koło Naukowe STRATEG
PATRONI:
HRM Institute
Szkolenia-krk.pl
Radiofonia
Magazyn Exclusive Info
Miesięcznik Studencji MANKO
Portal Students.pl
Sedlak&Sedlak
Portal rynekpracy.pl