Wprawdzie to akcja konkurencji, ale zrobili coś naprawdę dobrego więc pokazujemy to. Przed Wami „The Pulse of New Talent” czyli wspólna akcja Pepsi i Vogue Italia. Kolekcja jest owocem wielomiesięcznej i została stworzona z okazji 50-lecia włoskiej edycji magazynu. Nad kolekcją pracowało 10 debiutujących projektantów mody z całego świata. Obejmuje ona 20 intrygujących propozycji modowych dla mężczyzn i kobiet. Prezentacja kolekcji odbędzie się w Dubai Mall podczas Vogue Fashion Dubai Experience 2014, w dniach 30 października – 1 listopada 2014 r.
Inspirowana kolorystyką Pepsi kolekcja „The Pulse of New Talent”, jest esencją młodzieńczej ekscytacji i energii. Młodzi projektanci, których Pepsi i Vogue Italia zaprosili do współpracy, to: Masha Reva (Ukraina), Stella Jean i Au Jour Le Jour (Włochy), Suno i William Okpo (USA), Little Shilpa i Miuniku (Indie), Plore (Chiny), Lulwa Al Amin (Bahrajn), Madiyah Al Sharqi (Zjednoczone Emiraty Arabskie).
Składająca się z 20 sztuk odzieży i dodatków kolekcja obejmuje topy, kurtki, stroje kąpielowe oraz akcesoria, np. torby i plecaki. Ze wszystkich debiutujących projektantów Pepsi postanowiło szczególnie wyróżnić pochodzącą z Ukrainy Mashę Revę i sfinansować jej pierwszą kolekcję mody.
„Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem wyrafinowania, wizji i umiejętności młodych projektantów” – powiedział Mauro Porcini, Dyrektor ds. Projektowania w PepsiCo. „Ich kreatywna interpretacja palety kolorów Pepsi i naszego logo wniosła do kolekcji «The Pulse of New Talent» wiele świeżości. Nie mam wątpliwości, że ci projektanci są przyszłością świata mody”.
„Dubaj to miasto pełne energii i utalentowanych osób. Vogue, jako lider w świecie mody, ma za zadanie wspierać młodych, debiutujących projektantów. Jesteśmy dumni, że razem z Pepsi dajemy im możliwość zaprezentowania swoich projektów całemu światu” – powiedziała Franca Sozzani, redaktor naczelna Vogue Italia.
Kolekcja Pepsi i Vogue Italia to kolejny efekt współpracy Pepsi z markami modowymi. Pierwsza kolekcja „Live for Now Collection”, autorstwa 6 projektantów z całego świata, była w tym roku dostępna w kultowych sieciach handlowych i butikach, takich jak Bloomingdale’s w USA, Colette w Paryżu, czy Liberty of London. Ponadto w 2014 roku Pepsi wsparło kolekcję Narsico Rodriguez na Bottletop, luksusowej brytyjskiej marki akcesoriów.
Tekst i zdjęcia – materiały prasowe