Supermodelka Karlie Kloss została twarzą nowej jesienno-zimowej kampanii adidas by Stella McCartney. To kolejny dowód na to, że moda z najwyższej półki i sport to doskonałe połączenie. W kolekcji znajdziemy stroje podkreślające kobiecą sylwetkę, które jednocześnie pozwalają na pokonywanie codziennych wyzwań treningowych, co świetnie pokazuje nowa ambasadorka adidas – Karlie Kloss.
Aktywność dla zabieganych
Praca i życie Karlie są nierozerwalnie związane ze sportem. Modelka zachęca kobiety z całego świata do aktywnego stylu życia i pokazuje, że granice nie istnieją. Jej filozofia życiowa idealnie łączy się z założeniami najnowszej kolekcji adidas by Stella McCartney.
„To zaszczyt pracować z adidas i Stellą McCartney. Nigdy nie stawiam na kompromis, jeżeli chodzi o rzeczy, które kocham – modę i sport. Dlatego przesłanie i projekty marki adidas by Stella McCartney idealnie do mnie pasują – to bezkompromisowe połączenie trendów i fitnessu”
– komentuje współpracę Kloss.
Kolekcja
Kiedy moda spotyka sport, możemy spodziewać się zaskakujących efektów. W najnowszej odsłonie adidas by Stella McCartney, główną rolę odgrywają nadruki i przyciągające wzrok kolory. Wyrazisty fiolet połączono z kwiatowymi motywami, a głęboki błękit z kontrastującymi pasami i nadrukiem w cętki. Nie zabrakło też klasyki, czyli bieli i czerni, które występują w ciekawym połączeniu ze złotem (szorty, kurtka) oraz graficznym, pasiastym wzorem (legginsy, koszulka, plecak).
Złote trzewiki
Nie mogło również zabraknąć oryginalnego obuwia. W butach biegowych zastosowano wysoce funkcjonalne i lekkie materiały, które pozwalają pokonywać nawet długie dystanse. Kultowy już model UltraBoost został wykonany w niezwykle kobiecym, złotym kolorze. Dla fanek mocnego treningu Stella przygotowała model Edge, który zapewnia dodatkową elastyczność i możliwość pełnego obrotu podczas ćwiczeń.
Tekst i zdjęcia: materiały prasowe