Vans, marka obuwia i odzieży sportowej, ogłosiła rozpoczęcie przełomowej współpracy z legendą skateboardingu i światową ikoną młodzieży Tonym Hawkiem. Dzieląc bogate i wieloletnie doświadczenie w sportach wyczynowych oraz zaangażowanie w kształtowanie kultury skejterskiej, Vans i Tony Hawk łączą siły w projektach wspierających kreatywny rozwój poprzez skateboarding
„Obecna sytuacja jest niezwykle trudna dla wielu z nas, dlatego mamy nadzieję, że dzięki naszej współpracy zapewnimy choć trochę przyjemności globalnej społeczności” – powiedział Hawk o programie. -„Mimo obecnej sytuacji musimy być pozytywni, wzajemnie się wspierać, działać i tworzyć dalej”.
Dołączając do Vansa jako oficjalny ambasador, Tony Hawk będzie współpracował z marką w celu promowania globalnych platform marki Vans, kontynuując swoje zaangażowanie, między innymi jako komentator Vans Park Series oraz aktywnie biorąc udział przy produkcji zupełnie nowych, profesjonalnych zawodów Vert.
„Postać Tony’ego Hawka jest synonimem skateboardingu dla fanów deskorolki na całym świecie” – powiedział Bobby Gascon, dyrektor sportów akcji Vans. -„Jest pionierem, który dzięki swojemu talentowi zainspirował miliony do działania i spróbowania swoich sił na deskorolce. Jesteśmy zaszczyceni, że to on będzie wspierać misję Vans, aby promować i rozwijać kulturę skateboardingu na całym świecie”.
Pierwsze wspomnienia Hawka dotyczące marki Vans pochodzą z późnych lat 70-tych. -„Vansy były pierwszymi butami do deski, które kiedykolwiek nosiłem, począwszy od 1978 r.” – powiedział Hawk. -„Pamiętam jak mój tata kupił mi parę i błagałem go o ochraniacze na kostki, ponieważ wyższe modele butów nie były jeszcze wtedy dostępne. Nosiłem wyłącznie Vansy aż do połowy lat 80.
W obecnej sytuacji społecznego zdystansowania, Vans i Hawk koncentrują się na pozytywnym wpływie, jaki niesie ze sobą deskorolka. Dzięki naszej współpracy, tworząc przeróżne inicjatywy i organizując wydarzenia wspierające społeczności skejterskie na całym świecie, chcemy zgromadzić i zbliżyć do siebie fanów poprzez angażujące kampanie społecznościowe na żywo, charytatywne programy i artystyczne kolaboracje produktowe.
Pierwszym z takich działań jest „Foot The Bill”, niedawno uruchomiona przez Vans inicjatywa wspierająca małych, niezależnych partnerów biznesowych z całego świata, którzy zmagają się z negatywnymi skutkami COVID-19 dla biznesu. Ponieważ skate shopy są również głównymi ośrodkami gromadzącymi społeczności skejterskie na całym świecie, „Foot The Bill” będzie wspierać przedsiębiorców, dostarczając im customizowane projekty butów Vans. Wpływy netto ze sprzedaży każdej pary obuwia Vans Customs w ramach programu będą trafiać bezpośrednio do danej firmy, aby wspomóc jej działalność w tym trudnym czasie.
źródło: Vans