Powrót do szkoły – handlujemy z tym
Koniec wakacji daje poczucie, że kończy się luźniejszy czas. Okazuje się, że chętnie kompensujemy go przygotowaniami do kolejnego sezonu. Według raportu Deloitte dla ponad 40 proc. Polaków zakup wyprawki szkolnej
Koniec wakacji daje poczucie, że kończy się luźniejszy czas. Okazuje się, że chętnie kompensujemy go przygotowaniami do kolejnego sezonu. Według raportu Deloitte dla ponad 40 proc. Polaków zakup wyprawki szkolnej
Matki pozwalają swoim pociechom samodzielnie wybierać ulubione przekąski. Chętniej sięgają po marki, które już znają i nie są otwarte na eksperymenty. Kupując dziecku słodycze, najczęściej chcą sprawić mu radość i
Dla ponad 60 proc. milenialsów niestandardowe formy zatrudnienia są alternatywą dla etatu. Tylko niespełna trzech na dziesięciu przedstawicieli pokolenia Y planuje pozostać w dotychczasowej firmie dłużej niż pięć lat
Poczucie niepewności ekonomicznej wśród polskich dyrektorów finansowych (CFO) lekko rośnie. Obecnie 46 proc. menedżerów deklaruje takie obawy, podczas gdy na koniec 2017 roku było to 44 proc. Wciąż jednak uważają,
Nowoczesne technologie zajmują wysokie miejsce na liście priorytetów dyrektorów działów zakupów (CPO). Ponad jedna trzecia menedżerów uważa, że dzięki digitalizacji będą w stanie zrealizować cele zakupowe i dostarczyć wartość biznesową.
Z raportu Startup Poland z 2017 r. wynika, że aż 71 proc. polskich startupów zatrudnia pracowników, a dla 42 proc. dostęp do kadry to najbardziej pożądany czynnik rozwoju firmy. Z
Polacy decydujący się w tym roku na wyjazd wypoczynkowy w trakcie majówki najczęściej wybierają pobyt z 3 noclegami, a koszty wynoszą średnio 97,5 zł w przeliczeniu na nocleg jednej osoby
Firma Selectivv Mobile House przyjrzała się ponad pół miliona Polakom, którzy przez ostatni rok średnio jedną niedzielę w miesiącu spędzali w obiektach handlowych. Jak wykorzystali czas, który wcześniej spędzali na
Teatr to miejsce, do którego niestety nadal wybieramy się za rzadko. Mimo wielu ciekawych akcji, mających na celu promowanie tej formy rozrywki, ciągle wolimy pójść do kina lub po prostu
Wydatki mediowe branży modowej wyniosły w pierwszych trzech kwartałach 2017 roku ponad 154,8 mln zł, o 865,7 tys. zł więcej niż w analogicznym okresie w poprzednim roku