Fernando Alonso sprzedał 70% udziałów w swojej marce odzieżowej Kimoa

Mistrz wyścigowy rozwija swoją markę modową razem z inwestorem
Fernando Alosno, fot. PRNewsfoto, SimplyEV

Gwiazdy sportu często zakładają własne marki, aby dobrze wykorzystać popularność i zabezpieczyć się na przyszłość. Nie inaczej uczynił 5 lat temu mistrz F1 Fernando Alosno, zakładając markę odzieżową inspirowaną motorsportem pod nazwą Kimoa. Jednak w tym biznesie nawet bogaci muszą mieć inwestora, aby się rozwijać.

Obecnie Fernando Alonso sprzedał 70% udziałów firmie SimplyEV, będącej częścią multibrnadowego konglomeratu Revolution Brands International. Firma posiada rozwiniętą sieć dystrybucji mody streetwearowej i akcesoriów modowych w Ameryce Północnej. Słynny kierowca wyścigowy nie pozbywa się swojej firmy, gdyż nadal posiada 25% udziałów oraz będzie ambasadorem marki. Wspólnie planują otworzyć 50 sklepów detalicznych.

Źródło: PR Newswire

POLECANE

kampania społeczna PAP