Biżuteria z motywem fast-food

The hand-crafted chain by Ben Baller features a pendant with more than 47 carats of brilliant-cut diamonds, blue sapphires and red rubies, highlighting the “S” from the iconic brand’s logo. Each week during the NFL season, the chain will be passed from one player to another player, who has not only shown hunger for more with a huge game or play on the field, but who is also driven to do more off the field. (PRNewsfoto/Mars, Incorporated)

Jeśli myślimy o biżuterii wysokiej jakości, dobrze zaprojektowanej i wykonanej ze szlachetnych surowców, to raczej wyobrażamy sobie klasyczny design. Okazuje się jednak, że nawet zabawne i pospolite motywy – jak frytki, czy logo słodkiego batonika – można pokazać w finezyjny sposób.

Biżuteria zwykle przedstawia rzeczy, które są dla noszącej osoby w pewien sposób ważne. Mogą to być więc również motywy marek, z którymi ktoś się utożsamia. Jeśli są potraktowane z przymrużeniem oka, mogą stanowić całkiem niezły design i atrakcyjny dodatek do stylizacji.

Naszyjnik z frytkami Whataburger

Whataburger to marka, która w Europie nie jest znana, ale w Teksasie ta popularna sieć burgerowni ma wiernych fanów. Jest na tyle lubiana, że artystyczna pracownia jubilerska James Avery – oczywiście również z Teksasu – wypuściła serię srebrnych wisiorków z motywem frytek Whataburger. Ten kolekcjonerski, ale jednak dość skromny pendant kosztuje 82 dolary i jest częścią całej linii produktów inspirowanych marką restauracji samoobsługowych.

Srebrny wisiorek z teksańskiej pracowni James Avery z kultowymi frytkami Whataburger | fot. PRNewsfoto

Bling-bling od Snickersa dla prawdziwych graczy

W nieco inną stronę poszedł Snickers kierując swój ociekający drogimi kamieniami gadżet do fanów ligi footballu amerykańskiego NFL. Wisior z logiem czekoladowego batonika został wykonany z użyciem diamentów o łącznej masie 47 karatów przez słynnego jubilera Bena Ballera. Wygląda pretensjonalnie, ale też takie było założenie przy tworzeniu tego kosztownego cacka.