Jeśli myślimy o biżuterii wysokiej jakości, dobrze zaprojektowanej i wykonanej ze szlachetnych surowców, to raczej wyobrażamy sobie klasyczny design. Okazuje się jednak, że nawet zabawne i pospolite motywy – jak frytki, czy logo słodkiego batonika – można pokazać w finezyjny sposób.
Biżuteria zwykle przedstawia rzeczy, które są dla noszącej osoby w pewien sposób ważne. Mogą to być więc również motywy marek, z którymi ktoś się utożsamia. Jeśli są potraktowane z przymrużeniem oka, mogą stanowić całkiem niezły design i atrakcyjny dodatek do stylizacji.
Naszyjnik z frytkami Whataburger
Whataburger to marka, która w Europie nie jest znana, ale w Teksasie ta popularna sieć burgerowni ma wiernych fanów. Jest na tyle lubiana, że artystyczna pracownia jubilerska James Avery – oczywiście również z Teksasu – wypuściła serię srebrnych wisiorków z motywem frytek Whataburger. Ten kolekcjonerski, ale jednak dość skromny pendant kosztuje 82 dolary i jest częścią całej linii produktów inspirowanych marką restauracji samoobsługowych.
Bling-bling od Snickersa dla prawdziwych graczy
W nieco inną stronę poszedł Snickers kierując swój ociekający drogimi kamieniami gadżet do fanów ligi footballu amerykańskiego NFL. Wisior z logiem czekoladowego batonika został wykonany z użyciem diamentów o łącznej masie 47 karatów przez słynnego jubilera Bena Ballera. Wygląda pretensjonalnie, ale też takie było założenie przy tworzeniu tego kosztownego cacka.