Szukaj

Beyoncé i Levi’s prezentują The Denim Cowboy

Jako zwieńczenie kampanii Levi’s REIIMAGINE, ostatni rozdział prezentuje elementy z nowej kolekcji denimu BEYONCÉ X LEVI’S
fot. materiały prasowe

We współpracy z gwiazdą światowego formatu, Beyoncé, marka Levi’s zaprezentowała dzisiaj ostatnią odsłonę rocznej kampanii Levi’s REIIMAGINE pod nazwą „The Denim Cowboy”. Klip nawiązuje do trzech poprzednich rozdziałów, podkreślając, że ideą kampanii jest nie tylko reinterpretacja kultowych reklam marki Levi’s, ale również wypracowanie nowej narracji ukierunkowanej na wzmocnienie pozycji kobiet i przeformułowanie utartych schematów. W całym materiale „The Denim Cowboy” czołowe miejsce zajmują kultowe propozycje marki Levi’s oraz rozchwytywane elementy z nowej kolekcji BEYONCÉ x LEVI’S jako uniformy z dumą prezentowane przez Beyoncé w ramach ostatniego etapu partnerstwa z piosenkarką stanowiącego wyraz wiodącej pozycji marki w segmencie lifestyle’owego denimu

Przy ekskluzywnych dźwiękach utworu „Levii’s Jeans” pochodzącego z nagrodzonego Grammy albumu „Cowboy Carter” 90-sekundowy klip obejmuje nowe sceny oraz dłuższe ujęcia z uprzednio zaprezentowanych rozdziałów „Launderette”, „Pool Hal”l i „Refrigerator” – inspirowanych klasycznymi reklamami marki Levi’s z lat 80. i 90. Do stworzenia ostatecznej wersji teledysku będącej wyrazem wizji Levi’s po raz kolejny zaangażowano zdobywczynię Grammy, reżyserkę Melinę Matsoukas.

Jako nowa odsłona poprzednich rozdziałów wzbogacająca je o nowe detale, „The Denim Cowboy” zdradza widzom, że nagrodą Beyoncé po wygranej partyjce w bilard są dżinsy 501 lokalnego „rekina” stołu, granego przez Timothy’ego Olyphanta („Justified”, „Deadwood”). Beyoncé zachwyca wysadzaną połyskliwymi kamyczkami kurtką ’90s Shrunken Trucker oraz dżinsami 501 Curve stanowiącymi nową, przełomową odsłonę kultowego modelu 501 zaprojektowaną w celu zaakcentowania krągłości bez uszczerbku dla autentycznego prostego kroju, z którego słynie ponadczasowy fason 501. Nawiązując do koncepcji śmiałego luksusu, którego przedsmak mogliśmy oglądać w teledysku „Pool Hall”, krótka kurtka Western Crystal ’90s Shrunken Trucker oraz jeansy Western Crystal 501 Curve lśnią pełnią blasku jako sztandarowe elementy kolekcji BEYONCÉ X LEVI’S.

„The Denim Cowboy” stanowi zwieńczenie przełomowej kampanii Levi’s REIIMAGINE i ostatni etap partnerstwa, którego każdy aspekt koncentrował się na przeformułowaniu dotychczasowych schematów i nadaniu nowego wyrazu dotychczasowym koncepcjom – powiedział Kenny Mitchell, globalny dyrektor ds. marketingu marki Levi’s w Levi Strauss & Co. – Kampania stanowi wyraz nowego poziomu i nowej skali współpracy, która na pierwszym miejscu opowiadanej historii stawia kobiety, otwierając tym samym nowy, kultowy rozdział w historii Levi’s, a zarazem po raz kolejny potwierdzając niekwestionowane miejsce marki w kulturze”.

Apogeum współpracy, które zachwyciło świat, były ostatnie występy Beyoncé w ramach trasy COWBOY CARTER, podczas których cały zespół taneczny gwiazdy rozświetlił scenę blaskiem nowych elementów kolekcji BEYONCÉ X LEVI’S inspirowanych nieustraszonym duchem trwającej kampanii REIIMAGINE.

Kolekcja BEYONCÉ X LEVI’S – w tym kurtka Western Crystal ‘90s Shrunken Trucker (250 USD) i jeansy Western Crystal 501 Curve (150 USD) – a także dwa inne denimowe komplety będą dostępne w sprzedaży od 4 sierpnia na stronie internetowej Beyonce.com oraz na całym świecie od 7 sierpnia w sklepie internetowym Levi.com i w wybranych sklepach stacjonarnych marki Levi’s.

„The Denim Cowboy” wyznacza debiut kompleksowej globalnej kampanii obejmującej reklamę telewizyjną, cyfrową, reklamę w mediach społecznościowych oraz reklamę zewnętrzną. Do jej przygotowania po raz kolejny zaangażowano najsłynniejsze talenty z branży kreatywnej. Aby uchwycić sedno kampanii REIIMAGINE w postaci graficznego materiału, Melina Matsoukas współpracowała ze zdobywcą Emmy, Marcellem Révem, oraz znanym fotografem, Masonem Poolem, dzięki którym nowo powstałe dzieło doskonale wpisuje się w bogatą historię kultowych kampanii marki Levi’s, nadając im jeszcze więcej głębi.

Kampania powstała w ramach kreatywnej współpracy z TBWA\Chiat\Day LA i Parkwood Entertainment oraz została wyprodukowana przez de la revolućion/PRETTYBIRD.

fot. materiały prasowe
Źródło: Levi Strauss & Co.