Clarins – marka kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ogłosiła start kampanii promującej swoje najnowsze dzieło – Clarins Multi-Active Glow Serum. To dwufazowe, serum z stabilizowaną witaminą C i kwasami AHA ma jedno zadanie: sprawić, by skóra lśniła młodzieńczym blaskiem, gładkością i energią
Twarzami kampanii zostały niezwykle charyzmatyczne siostry Brooks, Mary Holland, Grace Ann i Sarah Jane Nader. Na zdjęciach autorstwa Avery Wheless, wykonanych na kultowej plaży Coney Island, modelki emanują nie tylko świeżością i naturalnym glow, ale także swoją odmienną, pełną życia osobowością.
„Ta kampania to dla nas ogromny moment – wszystkie cztery razem dla Clarins! Od sesji w maju Multi-Active Glow Serum to mój absolutny must-have. Działa jak filtr upiększający, ale w realnym życiu. Nie mogę się doczekać, aż wszyscy zobaczą jego efekty i sami wypróbują go w Sephorze” – podkreśla supermodelka i gwiazda reality show, Brooks Nader.
Kampania uchwycona w naturalnym świetle oddaje esencję produktu – prawdziwy blask skóry. Pokazuje różnorodność i energię sióstr, które razem tworzą spójną, a jednocześnie pełną kontrastów historię.
Dlaczego Multi-Active Glow Serum jest wyjątkowe?
- Stabilizowana witamina C – rozświetla, wyrównuje koloryt i wygładza drobne zmarszczki.
- Kwasy AHA – złuszczają martwe komórki, odsłaniając świeżą, promienną cerę.
- Ekstrakt z nasion aceroli – działa antyoksydacyjnie i dodatkowo potęguje blask skóry.
Formuła w odcieniu różu z mikroperełkami jest lekka, szybko się wchłania i zapewnia aż 24-godzinne nawilżenie. Badania kliniczne potwierdzają: skóra staje się o 45% bardziej rozświetlona w 28 dni, wygląda na gładszą, świeższą i z widocznie zwężonymi porami.
Kampania Multi-Active Glow Serum będzie realizowana na platformach cyfrowych, w mediach społecznościowych i na wybranych nośnikach zewnętrznych jesienią 2025 r. Serum Multi-Active Glow można kupić na Sephora.com.
Źródło: PR Newswire