Kultowa marka odzieży roboczej Carhartt, której streetwear od lat jest częścią popkultury, nawiązała współpracę z firmą Bitmoji. W ramach tej współpracy użytkownicy Snapchata i Bitmoji mogą ubrać swój awatar w odzież marki
Moda wchodzi coraz odważniej do wirtualnego świata. Na ciekawy ruch zdecydował się Carhartt, wprowadzając swoją wirtualną kolekcję na Snapchata, dzięki współpracy z będącej częścią Snap Inc firmą Bitmoji z Kanady, tworzącą software pozwalający na generowanie swoich cyfrowy awatarów. Dostępna kolekcja obejmuje kultowe ogrodniczki, spodnie i szorty oraz oczywiście bluzy i koszulki.
Moda jest formą wyrażanie siebie, dlatego chcemy szukać nowych form angażowania naszych odbiorców i pozwalać im wyrażać siebie w cyfrowym świecie – podkreśla Rajni Jacques z Snap Inc.
źródło: PR Newswire