Pasażerowie, którzy zrezygnowali teraz z podróży komunikacją publiczną, mogą drogą elektroniczną zwrócić się do Zarządu Transportu Miejskiego z wnioskiem o zawieszenie biletu długookresowego
Trzeba samodzielnie wnioskować
Jest to rozwiązanie, wdrożone ze względu na stan epidemiologiczny i mniejszą liczbę pasażerów w komunikacji miejskiej.
Wniosek w tej sprawie pasażerowie mogą przesłać na adres: ztm@ztm.waw.pl. W tytule wiadomości powinno się znaleźć – zawieszenie biletu. We wniosku należy podać także numer karty.
Przeniesienie terminu ważności lub zwrot
ZTM zastrzega jednak, że pasażer nie otrzyma zwrotu pieniędzy, ale będzie mógł przekodować niewykorzystany czas ważności biletu na inny termin, po zgłoszeniu się Punktu Obsługi Pasażerów, w dowolnie wybranym przez siebie terminie. „Przekodowywany okres ważności będzie się liczył od dnia złożenia wniosku przez internet” – poinformowało ZTM.
Pasażerowie, którzy będą chcieli zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres ważności biletów zapraszamy do Punktu Obsługi Pasażerów, ponieważ zwrot biletu wymaga zmiany zapisu na Warszawskiej Karcie Miejskiej. To można zrobić tylko w punkcie stacjonarnym.
źródło: (PAP)