W Polsce, Czechach i Estonii wystartowała kampania promująca muzykę na żywo w sieci hoteli ibis. Wystąpi w sumie 9 wschodzących lokalnych artystów, z których jeden dołączy do grona 12 zwycięzców z całego świata i wystąpić na specjalnej scenie Montreux Jazz Festival w Szwajcarii. Wczoraj, w hotelu ibis Praha Old Town odbył się pierwszy koncert w ramach kampanii
Wsparcie dla tych, których ludzie chcą słuchać
Organizator deklaruje, że ideą, jaka przyświeca programowi kampanii jest wsparcie młodych i początkujących artystów w rozwoju ich muzycznej kariery przez znaną na całym świecie markę hotelarskiej. Po udanej kampanii w 2019 roku ibis, we współpracy ze Spotify i lokalnymi oddziałami Sony Music Entertainment przygotowała kolejną, jeszcze większą jej odsłonę. Tegoroczna edycja obejmie w sumie hotele ibis zlokalizowane w sumie w 24 krajach na całym świecie, gdzie zagra 90 obiecujących lokalnych artystów wybranych przy pomocy Spotify – partnera programu. Tegoroczna kampania rozpoczęła się w marcu i potrwa do lipca, z finałem na 54. edycji Montreux Jazz Festival. Na specjalnie zaaranżowanej scenie ibis MUSIC wystąpi 12 zwycięzców wybranych z całego świata przez konkursowe jury. Na szczęśliwców czekają także trzy dni warsztatów prowadzonych przez ekspertów z branży muzycznej.
Praga, Warszawa, Gdańsk i Tallin
Wczoraj, 5 marca w czeskiej Pradze odbędzie się pierwszy koncert ibis MUSIC w Europie Wschodniej. Na scenie hotelu ibis Praha Old Town wystąpią: I Love You Honey Bunny i Reginald. W programie biorą udział w sumie cztery kraje i pięć miast. Poza wspomnianymi Czechami, marka zaplanowała koncerty w Polsce (Warszawa i Gdańsk) i Estonii (Tallin). Kto wystąpi na hotelowych scenach?
- 5 marca – Praga, ibis Praha Old Town – I Love You Honey Bunny, Reginald
- 31 marca – Warszawa, ibis Warszawa Reduta – Youth Novels, Pola Chobot & Adam Baran, Älskar
- 16 kwietnia – Tallin, ibis Tallinn Center – Anett, I Wear*Experiment
- 7 maja – Gdańsk, ibis Gdańsk Stare Miasto – Polish Breakfast, MajLo
Muzyka przyszłością hotelarstwa?
Jednym z głównych celów, jakie z powodzeniem od lat realizuje marka ibis, jest zapewnianie gościom i lokalnym społecznościom pozytywnej, zapraszającej atmosfery zachęcającej do wspólnego spędzania czasu i wzajemnych interakcji. Dlatego poprzez organizację lokalnych muzycznych wydarzeń marka pokazuje, że muzyka łączy ludzi. Co więcej to nie jedyne działania marki związane z jej największą pasją. We wszystkich hotelach ibis w Europie Wschodniej marka uruchomiła specjalne kąciki z muzycznymi markerami, czyli oznaczonymi instrumentami, na których może zagrać każdy – od gitar, przez ukulele po pianina. Dzięki temu muzyka może towarzyszyć gościom na każdym kroku swojego pobytu w hotelu.