Szukaj

Zgodnie z prognozą firmy badawczej Nielsen, jednym z głównych czynników wpływających na rynek mody w najbliższym czasie będzie brak czasu i ograniczone zaufanie konsumentów. Oznacza to, że marki będą coraz chętniej wychodzić do klientów w formacie pop-up. Sklepy tymczasowe inspirują designem. Ciekawy projekt przedstawił niedawno Benetton. Interesujący jest też projekt multi-brandowego pop-up’u zorganizowanego przez British Fashion Council dla promowanych przez nich marek projektantów.

Pop-up przymierzalnia Benettona

Format pop-up daje możliwość swobodnego kształtowania przestrzeni sklepu daje więc możliwość projektowania unikatowych doświadczeń. Sklepy fizyczne to dziś coraz bardziej miejsce doświadczania marki, a nie tylko punkt sprzedaży. Widać to dobrze na przykładzie najnowszego sklepu Benettona, który marka otwiera w Santa Monica w Los Angeles. Pop-up Benettona będzie oferować między innymi ekskluzywną kolekcję prosto z Tygodnia Mody w Mediolanie. Wnętrze sklepu jest oczywiście całkowicie podporządkowane stylistyce i kolorom marki. Sklep nie ma magazynu i będzie tak na prawdę wielką przymierzalnią, a produkty, będą zamawiane w nim on-line i wysyłane dostawą do domu.

Promocja młodych talentów po angielsku

British Fashion Council umie wspierać rodzimą modę w sposób, który nie kojarzy się ze sztywną pomocą publiczną. The Bicester Village Shopping Collection to światowy tour modowy w 11 lokalizacjach w Europie i Chinach przyciągający ogromną liczbę gości designerską modą w mocno zrabatowanych cenach. W zaprojektowanym przez Diane Bresson – absolwentkę londyńskiej uczelni artystycznej Central Saint Martins sklepie pop-up sprzedawany jest mix marek designerskich z całego świata wśród których jest 30 najbardziej obiecujących projektantów brytyjskich. Udział w tym projekcie pozwala im nie tylko zostać zważonym, ale też otrzymują oni 100% wartości sprzedaży swojej kolekcji.