Odzież robocza, niezależnie od tego czy to ubranie dla pracownika budowlanego czy pielęgniarki kojarzy się raczej z czymś nudnym i w najlepszym przypadku poprawnym. Dlatego właśnie pierwsza marka, która wpadła na pomysł robienia prawdziwie modowej kolekcji dla personelu medycznego odniosła spory sukces.
Pacjenci też mogą mieć dobry smak
Kalifornijska marka Jaanuu istnieje dopiero od 2013, a już zdobyła mocną pozycję na rynku. Być może wiąże się to z dużym rynkiem prywatnej służby w USA, gdzie wygląd pracowników może być istotną przewagą konkurencyjną? Niemniej trzeba przyznać, że chyba wszyscy poczulibyśmy się lepiej, gdyby personel medyczny był ubrany tak jak na zdjęciu – przecież pozytywne emocje sprzyjają szybszemu powrotowi do zdrowia.
Od rodzinnego biznesu, do dużego e-biznesu
Marka została założona jako producent odzieży roboczej inspirowanej modą z wybiegów przez Shaan’a Sethi’ego i jego siostrę Dr. Neel’ę Sethi Young. Obecnie z racji ambitnych planów na 2018 rok firma zrekrutowała istny dream-team, w którym warto wymienić chociażby Joel Spiegel – dawny vice-prezes Amazon i twórca Amazon Marketplace. To pokazuje, jak dużą rolę w budowaniu marki modowej odgrywa obecnie technologia i sprzedaż on-line.