Magazyn Exclusive Info objął patronatem medialnym projekt Wybieram Polską Modę. Pomysłodawcą akcji jest Fashion Democracy, organizator wydarzeń targowych dla polskich niezależnych projektantów mody i designu. W inicjatywę zaangażowały się również znane osoby m.in. Beata Sadowska, Katarzyna Maria Zielińska, Maciek Rock, Justyna Chrabelska, Marzena Rogalska, Joanna Sokołowska-Pronobis, Robert Serek, projektant Serafin Andrzejak i DJ Wika.
Projekt ma zasięg ogólnopolski. Pragniemy przekonać społeczeństwo, że warto poszerzyć swoje horyzonty modowe poza obręb sklepów sieciowych. Chcemy zwrócić uwagę na to, że ubrania z polskimi metkami wyróżniają się świetną jakością, oryginalnym stylem, dostępnymi cenami i co najważniejsze są produkowane w Polsce!
Na rynku działa kilkaset niezależnych projektantów, którzy oferują ubrania i akcesoria, tworzone w polskich szwalniach, z polskich materiałów. Należy docenić jakość produktów, które nie powstają w produkcji masowej, a często są całkowicie lub częściowo robione ręcznie. Polscy niezależni twórcy mają ograniczone możliwości zaprezentowania swoich projektów, nie prowadzą własnych butików, a ich towar nie jest obecny w znanych sklepach. To właśnie z myślą o nich powstała akcja Wybieram Polską Modę.
Punktem kulminacyjnym akcji będzie otworzenie największego w Polsce Pop Up Shop Fashion Democracy pod patronatem najpopularniejszego magazynu o modzie i zakupach w Polsce
Hot Moda. 23 listopada 2014 roku w Pałacu Kultury i Nauki swoją ofertę zaprezentuje ponad 200 wystawców z całego kraju. W tym unikatowym Pop Up Shopie będzie można nabyć ubrania dla kobiet, mężczyzn i dzieci, torebki, buty, biżuterię i inne akcesoria. Warto więc odwiedzić to miejsce z całą rodziną. Oprócz możliwości zakupów odwiedzający będą mogli porozmawiać z projektantami, wziąć udział w panelu dyskusyjnym, obejrzeć filmy o modzie, odpocząć w strefie chill i zjeść coś w strefie gastronomicznej.
Akcję Wybieram Polską Modę wspierają znane osoby, które doceniają potencjał polskich niezależnych twórców. O tym, dlaczego należy zwrócić większą uwagę na autorską modę, opowiadają w krótkich filmikach, dostępnych na profilu facebookowym projektu. Partnerem akcji jest magazyn Hot Moda.
Tekst: materiały prasowe