Wywiad z współtwórczynią marki Hold Me Tights

Rajstopy i legginsy z nadrukiem diamentów, postaci z gier komputerowych, a może kosmonautów? Produkty marki Hold Me Tights pokazują, że do tak bazowych elementów garderoby podejść można w inny sposób – zarazem nowatorski, jak i zabawny. Na temat ich działalności postanowiliśmy porozmawiać z jedną z twórczyń marki – Alicją Mikołaj.

[nggallery id=40]

Skąd pomysł na tego typu produkty?

Marka Hold Me Tights powstała z myślą o kobietach, które chcą intrygować otoczenie swoim wizerunkiem, są kreatywne i odważne by pokazać swoje nogi w nowatorskiej odsłonie. Nasze rajstopy i legginsy inspirują do tworzenia niebanalnych stylizacji, które ożywiają uliczną modę. Na pomysł wprowadzenia takiego produktu na rynek wpadliśmy, gdy zauważyliśmy po prostu jego brak. Dostępne są rajstopy sztampowe o jednolitym kolorze lub w banalne kropki, kwiatki czy kokardki. My zaskakujemy nową estetyką, która z jednej strony jest żartobliwa, a z drugiej szalenie intrygująca.

Jak wygląda proces projektowania Waszych rajstop i legginsów i późniejszej ich produkcji?

Najważniejszy jest pomysł. Staramy się aby grafika, była jak najbardziej adekwatna do miejsca, w którym się znajdzie, czyli w tym przypadku – nóg. Są to czasami zabawne historie, jak np. czarny ludzik bujający się na linkach, które „zwisają” z nóg a czasami wręcz odwrotnie – klasyczny wzór złotego zamka. Chcemy aby projekty były różnorodne i żeby zawsze towarzyszył im element zaskoczenia. Proces nanoszenia wzorów odbywa się w całości ręczną metodą druku. To sprawia, że nasze rajstopy są produktem luksusowym i unikatowym, do którego można podchodzić również w sposób kolekcjonerski. Z legginsami jest troszeczkę inaczej, gdyż nadruk jest zlecany. Natomiast jeśli chodzi o wzory to proponujemy inną estetykę aniżeli pozostałe marki legginsów. Inspiruje nas geometria, architektura i bryły. Takie właśnie motywy można znaleźć na legginsach Hold Me Tights.

Co moglibyście poradzić młodym projektantom czy też osobom planującym założenie własnej firmy odzieżowej? Jak przebić się na rynku, który obecnie pełen jest tzw. „niszowych marek”?

Pewnie nie będziemy jedynymi, którzy stwierdzą, że najważniejsza jest idea, świadomość i konkretne określenie targetu. Oczywiście takie kwestie, jak pracowitość i wiara w swój pomysł są oczywiste. Trzeba przyznać, że rynek tzw. młodej polskiej mody bardzo dynamicznie się rozwija i powstaje mnóstwo nowych marek odzieżowych. W naszym odczuciu to bardzo pozytywne zjawisko, pokazujące, że społeczeństwo polskie jest gotowe na odzież zaprojektowaną i wyprodukowaną w Polsce. Co więcej, ta gotowość przekłada się na chęć zakupu i noszenia takich rzeczy. Konkurencja jest duża, ale co jeśli nie ona wpływa na ciągłe doskonalenie jakości, wprowadzanie nowych pomysłów, stosowania coraz to ciekawszych i nietypowych materiałów. Warto znaleźć zatem swoją niszę, nawet jeśli nie jest już tak bardzo niszowa i dążyć do określonego celu.

Dziękujemy za rozmowę.

Link do strony internetowej marki Hold Me Tights: www.hold-me-tights.com

Tekst: Justyna Zajdel, Zdjęcia: Fot. hold-me-tights.com
Print Friendly, PDF & Email

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

2 komentarze “Wywiad z współtwórczynią marki Hold Me Tights”