Wrażenia z fotografowania Instax Wide 300 – backstage sesji

Fotografia natychmiastowa wróciła do łask – Polaroid Orginals, Kodak Printomatic oraz Fuji Instax, to produkty, które dają radość robienia zdjęć, zamiast żmudnego wybierania wśród setek podobnych kadrów. W najnowszym projekcie artystycznym fotografa Mateusza Szeligi „Polski streetwear i architektura modernistyczna – Stara, nowa, szkoła” część zdjęć wykonano właśnie w tej technice. Dzięki wsparciu firmy Fuji artysta posłużył się aparatem Instax Wide 300. Oto jak wyglądało robienie zdjęć tym sprzętem oraz jak swoje wrażenia opisuje sam fotograf.

Ostatnia sesja z wykorzystaniem aparatu INSTAX WIDE 300 wymagała dużego skupienia i chwili zastanowienia przed ostatecznym wciśnięciem spustu migawki. Robienie zdjęć aparatem tego typu, nie pozwala nam na podgląd i kasowanie kadrów, które nam nie wyszły przed ostatecznym wyborem do wywołania. Kasetka z filmem posiada 10 zdjęć, dlatego przed wykonaniem każdego zdjęcia trzeba wszystko sobie dograć, żeby przypadkiem jeden mały szczegół nie zaburzył zdjęcia i nie zmarnował filmu. Myślę że była to bardzo fajna lekcja, która pozwala na inny pogląd i tryb pracy.

Zdjęcia: Angelika Fedorczuk

Sesja główna:

  • zdjęcia: Mateusz Szeliga
  • model: Oliwia Mzee, Jacky Mzee
  • odzież i buty: Local Heroes, Nike Sportwear, Kabak
  • stylistka: Angelika Fedorczuk
  • włosy i make-up: natural
  • aparat: Instax Wide 300, film: Fujifilm Instant Color Film „instax WIDE”

Print Friendly, PDF & Email

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *