UX Poland – The Human Experience Conference

Już 9 kwietnia w warszawskim Centrum Konferencyjnym Muranów, rozpocznie się UX Poland: The Human Experience Conference – konferencja poświęcona doświadczeniu i designowi. Impreza potrwa do 11 kwietnia i obejmie dzień pięciu warsztatów oraz dwa dni wypełnione ponad 30 wystąpieniami prelegentów z całego świata.

UX Poland to projekt, którego głównym celem jest promocja, ewangelizacja i przede wszystkim edukacja zagadnień User Experience, Usability oraz Architektury Konferencja, w której udział biorą głównie specjaliści, menedżerowie wyższego szczebla, prezesi firm związanych z User Experience, Usability, marketingiem, e-marketingiem czy e-commerce ma za zadanie pokazywać jak tworzyć lepszy świat za pomocą designu. Uczestnicy dowiedzą się jak projektować usługi we wszystkich touch pointach i jak budować pozytywne doświadczenie związane z marką. Stąd też temat konferencji The Human Experience Conference. W tym roku konferencja odbędzie się w dniach 9-11 kwietnia. Pierwszy dzień zostanie poświęcony warsztatom, które będą miały na celu współpracę wszystkich uczestników tak, aby efektem ich pracy było prawdziwe narzędzie bądź usługa, gotowe do wdrożenia w jednej z organizacji pozarządowych w Polsce. Kolejne dwa dni to konferencja ze specjalną przestrzenią do networkingu, zapoznania się z najnowszymi technologiami oraz strefą chill outu. Wśród tegorocznych prelegentów i prowadzących warsztaty znaleźli się między innymi: Indi Young – autorka bestselleru pod tytułem Mental Models, Chris Avore– szef działu projektowania produktów w NASDAQ , Matt Lee z Booking.com, Andrea Resmini – przewodniczący Instytutu Architektury Informacji oraz Jönköping International Business School, a także Jeff Parks – właściciel agencji Follow the UX Leader, który jest jednocześnie członkiem rady programowej UX Poland 2014 oraz Mateo Rando ze Spotify. Polskę reprezentować będą między innymi Wiesław Kotecki i Hubert Anyżewski – członkowie zarządu UseLab, Kamil Adamczyk z Intelclinic –firmy odpowiedzialnej za stworzenie opaski NeuroOn, Patryk Strzelewicz z Dice +czy Natalia Hatalska oraz Aleksander Naganowski z Mastercard. Jak co roku, wszystkie wystąpienia będą rejestrowane na video i publikowane w darmowej aplikacji, w całości w języku angielskim, dzięki której osoby z całego świata będą mogły zapoznać się z zagadnieniami prezentowanymi podczas tego Głównymi sponsorami konferencji są: Mastercard oraz UseLab. Szczegółowe informacje dotyczące agendy, biletów i sponsorów dostępne są na oficjalnej stronie wydarzenia www.uxpoland.com

Więcej informacji:www.uxpoland.com

Print Friendly, PDF & Email

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *