Ulubiona marka w szkole

Szkolne konkursy i olimpiady zwykle nie miały związku z tym, co na prawdę lubiliśmy. Własne pasje, jak chociażby zamiłowanie do wyjątkowych ciuchów, trzeba było pielęgnować w czasie wolnym. A co by było, gdyby to ulubiona marka sama zorganizowała konkurs dla uczniów i zaangażowała do tego nauczycieli? Okazuje się, że to możliwe!

Znana z customowych, artystycznych projektów i kolekcjonerskich linii marka Vans właśnie otwiera konkurs ‚Vans Custom Culture 2019‚ adresowany do uczniów w formule przypominającej szkolną olimpiadę. Uczniowie mają za zadanie przygotować projekty graficzne, ale zgłaszają się jako przedstawiciele swojej szkoły, a pomagają im nauczyciele. Brzmi świetnie i może być wzorem dla innych producentów na świecie, bo czy wyobrażacie sobie lekcję plastyki, na której możecie zaprojektować swoje ulubione sneakersy? Pewnie tylko nieliczne, wielkie firmy są w stanie zorganizować taką inicjatywę z odpowiednim rozmachem, ale przykład daje do myślenia.

Ubiq X Vault by Vans Hiroshi Hirakawa of Three Tides Tattoo | fot. Justin Wolfe CC BY 2.0

Print Friendly, PDF & Email

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *