Relacja z drugiej edycji Warsaw Sneaker Market

15 marca na warszawskie Powiśle do klubu „1500 m2 do wynajęcia” zjechali miłośnicy kultowego obuwia z całej Polski. Tuż przed otwarciem klubu, fani sneakersów tłumnie zgromadzili się pod wejściem, a kolejka ciągnęła się w nieskończoność. Miłośników kultowych butów, rodem z dawnych lat, nie brakuje. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że z roku na rok jest ich coraz więcej. Wśród kolekcjonerów pojawili się również poszukiwacze promocji, którym zależało, żeby kupić buty w dobrej cenie.  Odwiedzający mogli zobaczyć najnowsze kolekcje kultowych marek, a także kupić wymarzone buty po promocyjnych cenach. PUMA, sponsor główny Warsaw Sneaker Market, zaprezentowała swoją ofertę na sezon SS14 (Wiosna/lato 2014).

Spodziewaliśmy się zainteresowania imprezą, jednak frekwencja przekroczyła nasze oczekiwania. Udało nam się przyciągnąć zarówno kolekcjonerów z dużą wiedzą o butach jak i tych, którym zależało na zakupie butów w atrakcyjnych cenach. Cieszy nas również fakt, że największym zainteresowaniem w brand zone cieszyło się stoisko Pumy, która przygotowała bardzo ciekawą kolekcję na zbliżający się sezon. – komentuje Marcel Opiłka, organizator Warsaw Sneaker Market.

Na stoisku PUMY, na odwiedzających czekało wiele atrakcji – występy b-boy’ów ze składu RockaFellaz Crew, a także liczne konkursy z nagrodami. Jednak bohaterami dnia były przede wszystkim buty. PUMA zaprezentowała w sumie ponad 30 fasonów, takie jak PUMA Trinomic XT1 Plus, Trinomic XT2 Plus OG również w wersji MMQ, a także PUMA Disc Blaze z kultowym systemem bezsznurówkowego wiązania, między innymi najnowsze DISC BLAZE MMQ ‘Cork Pack’. Można było obejrzeć linię sneakersów sygnowanych przez Alexandra McQueena, a także model Disc Blaze COA, powstały przy współpracy z Ronniem Fiegiem. Wszystkie prezentowane modele będą dystrybuowane w limitowanej serii w wyselekcjonowanych sklepach w całej Polsce.

Sneakerheadzi chętnie fotografowali się z butami i wypytywali o szczegóły techniczne, a także smaczki związane z powstawaniem poszczególnych modeli. Największym zainteresowaniem cieszyły się reaktywowane, kultowe na początku lat 90-tych PUMA Trinomic XT2 Plus OG, dostępne w pięciu wariantach kolorystycznych.

Fanów sneakersów w Polsce nie brakuje, wiele osób ma imponującą wiedzę na temat butów. WSM to prawdziwe święto dla miłośników i kolekcjonerów butów. Bardzo cenimy sobie spotkania z ludźmi,
dla których buty są wielką pasją. To właśnie z myślą o nich tworzymy buty. Świadomość, że kunszt wykonania i dbałość o szczegóły jest doceniana przez odbiorców, daje nam wiele energii potrzebnej
do tworzenia kolejnych modeli, które mamy nadzieję, staną się kultowe – komentuje Katarzyna Węsławowicz z PUMA Polska.

Pozostaje tylko czekać z utęsknieniem na kolejną edycję Warsaw Sneaker Market, którą organizatorzy obiecali zorganizować pod koniec bieżącego roku.

Print Friendly, PDF & Email

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *