Recenzja nowej Pepsi Max

Niedawno do naszej redakcji przyszła paczka z nową Pepsi Max. Od czasu testów energetyka PimpJuice, długo nie robiliśmy recenzji napoju, a tu proszę – jest coś do picia! Nowa Pepsi Max zaskoczyła nas od początku. Faktycznie musi mieć w sobie jakieś niesamowite składniki, gdyż mimo opakowania w specjalny ochronny kuferek, jedna z puszek była rozbita (tak, rozbita puszka – gratulacje dla kuriera 🙂 , a wszystko ociekało napojem. Z początku było to irytujące, ale po chwili stwierdziliśmy, że nie można odłożyć jej na półkę na później – musimy przerwać wszystkie zajęcia i zacząć degustację.

Pepsi Max testy Exclusivemag 03

W redakcji Exclusivemag.pl o napojach typu cola wiemy sporo. Ba, niektórzy nawet pisali pracę dyplomową na studiach na ten temat, inni pracowali u wiodących producentów tego napoju, jeszcze inni umieją odróżnić napoje różnych marek podane w nieoznaczonych szklankach. Sądziliśmy więc, że nowa Pepsi Max niczym nas nie zaskoczy. Tymczasem oprócz paczki niespodzianki, smak również był niespodziewany. Po pierwsze świeży i czytelny. Można by go określić jako „więcej coli w coli”. Ma w sobie to coś, co powoduje, że cola nie jest zwykłym napojem gazowanym. Nie przepadamy za opisywaniem smaku za pomocą porównań i barwnych metafor, jak to się czyni w przypadku choćby win. Smak trzeba poczuć samemu natomiast ten jest warty spróbowania – wyrazisty, można powiedzieć wracający do korzeni tego napoju. Zresztą podkreśla to też tradycyjny, mały logotyp umieszczony w górnej części puszki.

Po przeczytaniu materiałów prasowych i obejrzeniu spotu reklamowego, nie jesteśmy przekonani czy są one adresowane do przysłowiowych twardych facetów, czy też może z tych twardych facetów drwią. Cała kampania jednak jest fajnie i świeżo zrobiona. Nie jest nudna, nie pozwala przejść obojętnie, więc chyba zdaje egzamin. Klimat spotu reklamowego bardzo amerykański, jak z dobrego, klimatycznego filmu, miło się ogląda.

A teraz oddajmy głos producentowi, co mówi na temat nowego smaku w informacji prasowej:

Polacy mają swój niepowtarzalny gust i wiedzą najlepiej, co lubią! Nowa receptura Pepsi Max nie powstałaby bez ich aktywnego udziału. „Wiedzieliśmy, że Polacy poszukują napoju bez cukru o wyjątkowym smaku. Dlatego chcieliśmy stworzyć nową, mniej słodką Pepsi Max, która będzie im maksymalnie smakować. Zaprosiliśmy ich do współpracy i oto jest – nowa, Pepsi Max, jak zawsze bez dodatku cukru, stworzona specjalnie dla Polaków” – powiedziała Magda Kuźnik, Senior Brand Manager Pepsi Poland.

Maksimum smaku, bez cukru

Bohaterowie reklamy nowej Pepsi Max, którą już od 1 marca będziecie mogli oglądać w telewizji, głowią się nad tajemniczym składnikiem, który sprawia, że Pepsi Max ma tak wyrazisty smak, a przy tym ani grama cukru. Stąd zakręcone pomysły z jadem skorpiona w roli głównej. A co tak naprawdę zawiera tajemnicza czarna puszka? Jedno jest pewne – to Max składniki! Zainspiruj się, otwórz swoją Pepsi Max i ciesz się maksymalnym smakiem bez cukru. Jesteśmy pewni, że wytropisz w niej coś niezwykłego.

Maksymalny wybór

Teraz masz maksymalny wybór! Nowa Pepsi Max bez cukru jest dostępna w 7 różnych pojemnościach – puszkach 0,33l oraz butelkach 0,2l 0,5l, 1l, 1,5l, 2l, 2,25l. W dodatku opakowania przeszły prawdziwą metamorfozę. Przekonaj się sam! Nowa Pepsi Max jest teraz jeszcze bliżej ciebie.

Zdjęcia: Stuio Exclusivemag.pl

Print Friendly

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *