Podsumowanie TechCampu

Po raz kolejny uczestnicy TechCampu nie zawiedli. Bilans 11 odcinka najbardziej technologicznego barcampu w Polsce to ponad 500 rejestracji, 300 osób w klubie, 7 ekspertów na scenie i jeden cel – znaleźć przepis na udaną karierę w IT.

Wydarzenie Akademii Unity znów przyciągnęło tłumy pasjonatów IT. Nad merytoryką i technologiczną temperaturą wystąpień czuwali partnerzy wydarzenia – Województwo Małopolskie, Kei.pl, FreshMail oraz Grupa Unity

Kto pojawił się 23 października na TechCampie, miał okazję usłyszeć szczere wyznania Przemka Kaduli z Notatek.pl, który opowiedział o tym, jakie błędy popełnił tworząc od podstaw swój biznes. Upór i konsekwencja w ciągu 4 lat doprowadziły go do punktu, w którym jego portal ma 77 000 zarejestrowanych uczestników i 102 000 plików w bazie.

Adam Kopeć, projektant PHP w Grupie Unity udowodnił, że praca w dynamicznie rozwijającej się firmie może być ciekawym doświadczeniem. Po pierwsze pozwala na ciągły rozwój, gwarantuje elastyczną ścieżkę kariery, a programiści mają szansę brać aktywny udział w procesie tworzenia danej aplikacji. – Najważniejsze to wybrać taką firmę, do której każdego poranka będzie chciało się pójść – przekonywał Adam.

Piotr Suszalski z FreshMail, wytłumaczył następnie, w jaki sposób tworzyć mailingi, aby przynosiły zamierzone zyski. Dlaczego ten biznes to dobra ścieżka kariery? Niski próg wejścia, szybkie efekty oraz duże możliwości rozwoju – to argumenty, którymi posłużył się ekspert FreshMail.

Sytuacja na rynku pracy ulega zmianie. To, czy znajdziemy odpowiednią pracę, zależy w dużej mierze od nas samych. O tym, że każdy z nas jest własnym marketingowcem przekonywała w czasie TechCampu Aleksandra Gierybo – Paprota z Pracuj.pl. Podczas panelu dyskusyjnego, na który zaproszono przedstawicieli Uniwersytetu Jagiellońskiego, Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie,  eksperci przedstawili możliwości rozwoju zawodowego programistów już w czasie studiów. Przypomnijmy, że tylko w III kwartale 2013 roku odnotowano ponad 90 tysięcy ofert z branży IT. Programiści są obecnie trzecią najbardziej poszukiwaną przez pracodawców grupą docelową.

O TechCampie usłyszeliście dzięki wparciu Patronów medialnych: Dziennik Internautów, e-biznes.pl, Manko, Crossweb.pl, ebo.edu.pl, Software Developer’s Journal, Nowy Marketing, Mam Startup, krakowIT.pl, www.exclusivemag.pl; Akademia Górniczo-Hutnicza, Koło Naukowe IT Politechniki Krakowskiej, WSZiB, pracaIT.com, magazyn Programista oraz Kariera Plus.

Więcej informacji: www.techcamp.pl

Tekst i zdjęcia: TechCamp
Print Friendly, PDF & Email

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *