Czy odzież robocza może być atrakcyjna?

Odzież robocza, niezależnie od tego czy to ubranie dla pracownika budowlanego czy pielęgniarki kojarzy się raczej z czymś nudnym i w najlepszym przypadku poprawnym. Dlatego właśnie pierwsza marka, która wpadła na pomysł robienia prawdziwie modowej kolekcji dla personelu medycznego odniosła spory sukces.

Pielęgniarki mogą świetnie się ubierać w pracy (PRNewsfoto/Jaanuu)

Pacjenci też mogą mieć dobry smak

Kalifornijska marka Jaanuu istnieje dopiero od 2013, a już zdobyła mocną pozycję na rynku. Być może wiąże się to z dużym rynkiem prywatnej służby w USA, gdzie wygląd pracowników może być istotną przewagą konkurencyjną? Niemniej trzeba przyznać, że chyba wszyscy poczulibyśmy się lepiej, gdyby personel medyczny był ubrany tak jak na zdjęciu – przecież pozytywne emocje sprzyjają szybszemu powrotowi do zdrowia.

Od rodzinnego biznesu, do dużego e-biznesu

Marka została założona jako producent odzieży roboczej inspirowanej modą z wybiegów przez Shaan’a Sethi’ego i jego siostrę Dr. Neel’ę Sethi Young. Obecnie z racji ambitnych planów na 2018 rok firma zrekrutowała istny dream-team, w którym warto wymienić chociażby Joel Spiegel – dawny vice-prezes Amazon i twórca Amazon Marketplace. To pokazuje, jak dużą rolę w budowaniu marki modowej odgrywa obecnie technologia i sprzedaż on-line.

 

Print Friendly, PDF & Email

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *